מה? (אורות דיגיטליים)

"האורות שלך דולקים", מהדורה דיגיטלית של ספר הביכורים שלי זמינה לרכישה באינדיבוק, בוקסילה ומנדליי. 22 ש"ח, ויותר מכך סיפורים.
יש גם אחרית דבר:

ב-1995 יצא לאור הספר הראשון שלי. כשלושים סיפורים קצרים הצטופפו תחת כריכה קשה שעל גבה נכתב, בין השאר:
קוסמים וחיילים, מכשפות ויועצות בית ספר. אוהבים נכזבים ואוהבים שלא. כולם כאן, כולם חֵלֶק. זהו עולם שבו האור נשבר בקלות רבה מדי לשבעה צבעים שונים. זה מבלבל. זה לא מרגיע. זה כואב בעיניים ומסנוור. זה גורם לחשוב. למרות האטמוספירה הנוחה לכאורה, מדובר באחד מהעולמות המוזרים ביותר, עולם רווי סיפורים. זהו ספרו הראשון של יואב אבני, בן 25. אלו חלק מאותם סיפורים.

25! אני מקווה שהשתפרתי מאז, למרות שאף פעם לא ברור כיצד מודדים. הזמן ממיס את קנה המידה. אני יודע שהתבגרתי ומקווה שגם הכתיבה ניזונה מכך. מצד שני, הדרך נראית עדיין ארוכה – כמעט כמו אז.
הסיפורים נאספו במהלך השירות הצבאי והטיול למזרח הרחוק ונכתבו על גבי דינוזאורים: תואם IBM מודל 1993, מעבד תמלילים של Qtext ודיסקטים. הקוראים ימצאו בהם טלפונים ציבוריים, טלקארטים, מכשירי ביפר (או זימוניות), קסטות טייפ (או קלטות), אך גם, כך אני מקווה, משהו שצלח את נהר הזמן ונותר – לא יבש, אבל טרי וחם.
בעת כתיבת טקסט זה (הדינוזאורים כבר לא איתנו והאבולוציה זימנה לי מחשב נישא וקל) אני מחזיק את העותק הפיזי האחרון שנותר לי מהספר. שני עשורים חלפו מאז, ושלושה רומנים למבוגרים ועל הדפים הלבנים של ספר הנייר כבר מופיעים כתמי זמן צהבהבים תחת השמש המחייכת – סמלה של הוצאת תמוז בה יצא לאור.
במקור נקרא הספר 'איזה מטומטמים האמריקאים' על שם אחד הסיפורים. אני מודה שלא אהבתי גם אז את הבחירה בשם הפרובוקטיבי מעט, אבל אם אני זוכר נכון, הייתי נרגש מכדי לומר זאת.
אני נרגש גם כעת ושמח על ההזדמנות להוציא את 'האורות שלך דולקים' במהדורה משופרת ודיגיטלית, בשם חדש ועם תוספת של סיפורים קצרים שכתבתי בשנים האחרונות. או במילים אחרות:
קוסמים וחיילים, מכשפות ויועצות בית ספר. זהו ספרו הדיגיטלי הראשון של יואב אבני, בן 44. אלו חלק מאותם סיפורים.

מחשבה אחת על “מה? (אורות דיגיטליים)

  1. בשעתו רכשתי את 'איזה מטומטמים האמריקאים' ונהניתי. ברכותי על המהדורה המתוקנת. אני ממתינה בקוצר רוח לספר חדש לגמרי.
    יעל אולמר

כתיבת תגובה

