מה? (האורות שלך דולקים – חדש במהדורה דיגיטלית)

"האורות שלך דולקים", הוא מהדורה חדשה, דיגיטלית ומשופרת של ספר הביכורים שלי שיצא לאור ב1995 ונקרא "איזה מטומטמים האמריקאים".
הספר מכיל כארבעים סיפורים קצרים, ותיקים וחדשים, ויופיע באינדיבוק במהדורה דיגיטלית במחיר של 22 ש"ח.
אני מניח שאפרט יותר בתקופה הקרובה – על הספר וגם על חוויותיי מהמודל הדיגיטלי אבל בינתיים אתם מוזמנים להתרשם בעצמכם, לתמוך, לשתף – ואם מצאתם את כתיבתי מעניינת עד היום, גם לקנות אחד כזה. תודה.

לרכישת הספר: http://tinyurl.com/l7wc8ea

3 מחשבות על “מה? (האורות שלך דולקים – חדש במהדורה דיגיטלית)

  1. מ צ ו י ן !
    ככה אוכל לסגור את קצוות ה״אבני״ שלי🙂
    והנסיעות הארוכות למרכז יהיו מעניינות יותר ודאי!!!
    מ ז ל ט ו ב !!

  2. מאחלת לך הצלחה בשיווק.
    אנא, שלח לי כתובת אי מייל שלך. אני רוצה לשלוח לך את הספר האלקטרוני שהוצאנו ומכיל את סיפוריו של דוד ז"ל על חייו שהיו מאוד מטורפים.

כתיבת תגובה

