מה? (השקת הרצל אמר בתמונות)

סיפור השקת הרצל אמר בתמונות לפניכם (בקרוב הוידאו). 
קרדיט התמונות: מאיה לבקוביץ’, רני גרף ועדו פרץ.

מנחה ההשקה: מקס מלהקת אפריקנה.

מקס מדגים את התקשורת בסוואנה האפריקנית. משמעות מכת התוף המצולמת בתמונה זו היא "חצילים".

להקת אפריקנה.

מקס על מעללי שבט המסאי.

להקת אפריקנה בריקוד הלוחם.

בני פירסט, מרצה וחוקר אפריקה שחזר את מסעה של משלחת הבדיקה לאפריקה ששלח הקונגרס הציוני ב1905.

להקת אפריקנה שרה את "יה-יה-יה-יה-יה-בוגה".

אני בקטע קריאה - "חדק או קנה? הנה, שם! משהו היטלטל לאיטו מעבר לגבול וכפיר היסס – פיל או טנק?" (הרצל אמר, פרק 1)

נועה מנהיים, עורכת הספר על ספרות ריאליסטית וטרולים בבוידעם.

כותב ההמנון החלופי, אילן לייזגולד מקריא את ההמנון החלופי.

והקהל עומד על רגליו.

אני נהניתי.

תודה. שלכם, הרצל אמר.

6 מחשבות על “מה? (השקת הרצל אמר בתמונות)

  1. היה ערב מהנה במיוחד.

    גם ספרות, גם היסטוריה, גם גיאוגרפיה, גם טבע, גם אתנוגרפיה, גם פולקלור – והכל בהנחיה מדהימה של מקס.

    עוד מעט אני חוזר מקו-טנ-גנט – ואז נקרא מה הרצל אמר….

    אביגדור

  2. אוף!
    (אוף…)
    אני מתבאסת שלא יכולתי לבוא.
    מאוד
    ואתה נראה שמח ומאושר.

  3. שלום יואב,
    שמי דורון קינר. את "הרצל אמר" קניתי אחרי ביקורת על הספר ששמעתי ברדיו ונדלקתי על הרעיון של ההיסטוריה האלטרנטיבית שיצרת.
    לקח לי קצת זמן, אך הבוקר סיימתי לקרוא אותו, נפעם. אהבתי את הספר – את הרעיון, את שפתו הקולחת, את הרומן הכה ריאליסטי שיכולתי בהחלט לדמיין.

    באופן אישי יש לי הרבה כבוד להרצל. באופן מקצועי – לא פחות, כי אני מנחה בין השאר, סדנאות מטעם מרכז הרצל בירושלים ולשם שינוי, אוכל עתה לגוון אותם עם ספרך ב: מה היה קורה אילו…

    ובתור בוגר תנועת נוער, לפתע המשחק "הרצל אמר" מקבל משמעות חדשה…

    חזק ואמץ יואב ותודה גדולה לך.
    מאחל לך הצלחה רבה בהמשך חייך.
    בברכה,
    דורון.

כתיבת תגובה

