מתי (בעונות המעבר)

בישראל שבאפריקה יש רק שתי עונות – יבשה ורטובה. כלומר פחות עונות מעבר וסיכוי קטן יותר להצטנן ולהצטרד.
ובכל זאת, ראיון מה6.12 עם הרצל אמר, אראל סג"ל ואנוכי (הצרוד) בערב חדש. הראיון החל מהדקה ה-47 של התוכנית.

4 מחשבות על “מתי (בעונות המעבר)

  1. רציתי לשלוח לך מייל אבל הכתובת שלך לא ידועה לי. לכן אני מגיבה כאן.
    שלום יואב,
    תודה!
    מיהרתי לקנות את ספרך באותה חנות שעשו לך בה את אירוע ההשקה לספר הקודם בדיזנגוף סנטר למעלה. (את האירוע הזה צילמתי ושלחתי לך בשעתו את התמונות). הפעם התאכזבתי. בניגוד להצגה הנהדרת שם של ספרך הקודם כאן זה מוצג ממש כמו סחורה בשוק. המוכר ניגש לאחת הערימות הדחוסות, שמכריזות על ארבעה ספרים במאה שקלים. חיפש, חיפש ולא בקלות גילה. שאלתי אותו כמה היה עלי לשלם אילו הייתי מבקשת לרכוש את הספר שלך בלבד. הוא אמר שזה מודפס על הכריכה והמחיר 85. כלומר, בחברת עוד שלושה נוספים זה 25 לספר. בצורת ההצגה שלהם, כשהספר קבור ודחוס בין עשרות, אם לא מאות ספרים אחרים, אין סיכוי שאנשים ירכשו אלא אם כן באו כמוני עם דרישה מראש דווקא לספר הזה. אני חושבת שלהוצאה צריכה להיות מילה איך הספר מוצג בחנויות הספרים.
    בינתיים גילי מיהרה להפקיע מרשותי את הספר וכשהיא תסיים את הקריאה – היא קוראת מהר – אתחיל גם אני לקרוא.
    אבדוק איך הספר מוצג בסטמצקי.
    יעל

כתיבת תגובה

