מה? (סטטוס)

מזמן לא כתבתי כאן, אבל אני הרי כן. הספר הבא שלי בעריכה וזה השלב שבו אני מסתכל בערימת הדפים הזו שלי בסיפוק מהול בתימהון מהול באיזה כיף ובמה יהיה. בקרוב (יחסית. יש זמן) אצלכם.

אני מקווה שהשם הנכון יתגלה בקרוב ושהספר, בו אני שמח מאוד, יגיע ויגע וישבור שגרה. זה המקום להתוודות שבחופשת הפסח ייבשתי פרחים עם מייקי אצל סבא וסבתא במושב בתוך מוסף הספרות של הארץ. סיפור אמיתי. לא משל.

אני אוהב את הימים האלה, בהם מזג האויר מתחיל בתוכנו וכל יום יכול להיחשב לחמים או קריר – תלוי במה שנבחר ללבוש.
הרבה מים זורמים בירקון, וכשאני מסתכל אחורה, אני רואה המון איים של בוסר, אבל השיניים עדיין לא קהות והכתרים עדיין לפנינו. סדר עולמי חדש, ויסלחו לי עמי האיזור על סייף-איסלמיהם, אני מדבר נקודתית.

השבוע גם הבנתי שכל אדם שאנחנו פוגשים בדרך יכול או אמור (כאן נכנסת מידת האמונה בהכל) ללמד אותנו משהו. קביעה שיכולה להיתפס כשארמתולוגית ותו לא, אני יודע, אבל לא מכרתי את הסוברו שלי ואני מאמין בה. זה הופך את הכל ללא קטנוני, וגורם להמון דברים להשלים את סכום חלקיהם, והאחריות ללמוד, לשמוח ולא לבזבז את הזמן היא כרגיל, עלינו.

ימים יגידו. בינתיים ימים שואפים להיות טובים, מרגשים, רגועים ושמחים בחלקם. ימים מצליחים.
בקרוב שבוע הספר. נתראה.

6 מחשבות על “מה? (סטטוס)

כתיבת תגובה

