מי? (איש מצחיק, הבהרה ואנקדוטה – שרות לציבור)

אני אוהב לצחוק, ואני מאוד אוהב כשמצחיקים אותי, אבל אני לא מת על סטנד-אפ.
קו דק עובר בין אהבה לשנאה. ובין לצחוק איתי לבין לצחוק עליי עובר קו הפרדה. זה שאני אוהב טבע, לא אומר שאני מחפש את קרבתו של תן משוטט. על במה. מכירים את זה ש…? כן. מכירים. והי, אתה? תאיר לי רגע אותו. נו, די כבר. תרמנו בילדות.


אני מתעקש: אני מאוד אוהב לצחוק, ואני מאוד אוהב כשמצחיקים אותי. כשהייתי צבא, לא על קיבתי צעדתי. בתור חייל, אני ידעתי כשהצחיקו אותי.
ובכל זאת, אני גם לא אוהב בדיחות במיוחד. אולי רק אחת, מאלף תשע מאות תשעים ומשהו:
טלפון אחד עשה מסיבה. בהתחלה הגיעו הספרות: הגיע שלוש, הגיע שש, הגיעה שבע, הגיע חמש, ושמונה ותשע, ואחת ושתיים וארבע. סמוך לחצות נשמעה דפיקה בדלת. שתיים פתחה וראתה נקודה.
"מישהו הזמין נקודה?"
"שתיים, מה איתך?! זו אני, כוכבית – שמתי ג'ל."
(*) הבהרה: פעם שמו ג'ל.

חוץ מהבדיחה על הכוכבית – לא אוהב בדיחות במיוחד.
אולי בעצם גם את: למה לפיל יש זנב? תשובה: כדי שלא יסתיים בפתאומיות.
(*) אנקדוטה: זו בדיחה המופיעה בספר הבא שלי סמוך מאוד להמצאותו של פיל ומקווה לצלוח את העריכה ולהישאר.
הפיל יצלח.

בדיחות. נדמה לי שדן בן אמוץ אמר עליהן שהן כמו קופסאות שימורים. פתח וצחק.

ואם בדיחות הן קופסאות שימורים, הופעת סטנד-אפ היא הג'ק המקפץ:
il_fullxfull_89785089

ואז,
לפני כמה ימים נתקלתי – כל דבר הרי נמצא במרחק של חמישה לינקים מכל דבר – ב Louis CK המדבר על ההבדל בין לגדל בנים ולגדל בנות.

וגם על להיות לבן:

מצחיק.

6 מחשבות על “מי? (איש מצחיק, הבהרה ואנקדוטה – שרות לציבור)

  1. אווווו הוא ענק!

    כיף לצחוק וכיף להצחיק
    בעיני? החכמה מסכמת במילה אחת: טיימינג . במיוחד נניח בהומור שחור
    גם את הבדיחה הכי מוצלחת – צריך לדעת להכניס בזמן🙂

    מחכה כבר לספר!!!

כתיבת תגובה

