מה? (בא אחרי החלק החמישים ותשעה של הקילומטר)

כשאני נכנס לכושר (כושר מקומי – לא מרתוני, כושר שכונתי וחפץ חיים) – דרך שווה זמן שווה מהירות.
כשאני נכנס לכושר, אני נזכר שבעצם אני חוזר לכושר. כבר הייתי שם, ואני מקצר את תולדות הזמן. והדרך. והמהירות. רפלקסולוגיה מתחילה מהראש.
כשאני חוזר לכושר, אני מרגיש את קפיצת הדרך, והמהירות, ואף פעם לא: חבל לך על הזמן. להיפך: לא חבל לי על הזמן.
כשאני חוזר לכושר דרך שווה זמן ומטרים שווים דקות, ואז נדמה לי שהקילומטרים מתחלפים כבר אחרי כל 0.59 חלקי הקילומטר.
חיזרו אחרי: ארבעה קילומטרים נקודה חמישים ושבע, ארבעה נקודה חמישים ושמונה, ארבעה נקודה חמישים ותשע, חמישה. חמישה נקודה אפס אחת, חמישה נקודה אפס שתיים…
כשאני חוזר לכושר אני חוזר להקשיב לדרשתו של אמינם. שנה טובה.

6 מחשבות על “מה? (בא אחרי החלק החמישים ותשעה של הקילומטר)

  1. אני עושה את זה עכשיו, בהדרגה, כדי להחזיר את עצמי לכושר כי הרבה זמן לא עשיתי כושר מסודר.
    וזה משחרר, אלוהים כמה שזה משחרר
    שנה מוצלחת שתהיה.

כתיבת תגובה

