מה? (מועדון קריאה)

מפגש חודש נובמבר של מועדון הקריאה יוקדש לחמישית של צ’ונג לוי.
המפגש ייערך מחר, יום רביעי 24.11.2010 בשעה 19:30, ב"קפה קפה" ברחוב חשמונאים 95, תל אביב. 

למתכננים להגיע – מומלץ להירשם מראש באמצעות הדוא”ל אצל מנחת המפגש, דפנה קירש.
ההשתתפות אינה בתשלום ופתוחה לכולם.
אני אהיה שם ומקווה לראותכם.

ממש במקביל, אהיה באותו זמן בן ארבעים ואחת בדיוק.
המון אנשים שאני מכיר אומרים שהם רוצים לטוס לניו יורק ביום ההולדת הארבעים שלהם. ניו יורק הפכה לפלורידה של בני גילנו.
אני זוכר טוב-טוב את יום ההולדת האחרון. נסעתי לחנות של גולף וקניתי לעצמי מעיל לחורף. לא לבשתי אותו כמעט. חם כאן, אתם יודעים. לפני שבועיים (בניו יורק, כמובן), קניתי לי אחד אחר.
יושב טוב. ובחזית כתוב על מלבן: "Under Armour".

אנשים בני ארבעים נוהגים להצטרף למבוגרים מהם בנהייה אחרי הגשם. מהסיבות הלא נכונות, כמובן. רוצים שהכנרת תתמלא.
היא לא תתמלא, אתם לא מבינים?
המעיל הזה שקניתי בניו יורק, שיחליף בוודאות את זה שקניתי בגולף בשנה שעברה – הוא סיבה נכונה.
בכל אופן, אני אהיה שם ומקווה לראותכם.

דף האירוע בפייסבוק: כאן.

2 מחשבות על “מה? (מועדון קריאה)

  1. מזל טוב
    שיהיה לכם (לך ולהם) כיף במפגש
    ומהנה (אני קצת מקנאה, אבל רק קצת…)

    נראה לי שאני אוהבת גשם מהסיבות הנכונות
    ולו רק בגלל שחייבים (כשיורד גשם…)
    מרק חם חם…

  2. נאלצת להפסיד היום מעניני בייביסיטינג, אבל כבר אמרתי מה דעתי על הספר, אז אני מרגישה (קצת) פטורה🙂

כתיבת תגובה

