מתי? (בקרוב)

הָיֹה הָיָה מְנַקֵּה אֲרֻבּוֹת קָטָן וּשְׁמוֹ טוֹם.
זֶה שֵׁם קָצָר שֶׁוַּדַּאי שְׁמַעְתֶּם בֶּעָבָר, כָּךְ שֶׁלֹּא תִּהְיה לָכֶם שׁוּם בְּעָיָה לִזכְּוֹר אוֹתוֹ.

בקרוב

10 מחשבות על “מתי? (בקרוב)

    • הי שלי (ברוך שובך) – זה לא אני, זה צ'רלס קינגסלי. ילדי המים שתרגמתי במסגרת סדרת הרפתקאה ייצא לאור בחנוכה. והרומן הבא שלי כבר כתוב ובדרך לעריכה.

      • לגבי החלק הראשון : כן אני יודעת, אמרת לי שאתה עתיד לתרגם ספר ילדים, אני שמחה שזה קורה וכבר כאן. ולגבי החלק השני: מאושרת.
        תודה!

כתיבת תגובה

