מה? (לִיוִוינְג דֶה דְרִים)

פרולוג

פרולוג

כאן אני גר, כותב,

כאן אני גר, כותב,

ומסתכל מהחלון

ומסתכל מהחלון

או על החלון

או על החלון

מתוך החלון?

מתוך החלון?

אני משתדל לתרום את חלקי בהחלפת צבע העלים.

לפני

לפני

תוך כדי

תוך כדי

אחרי

אחרי

כאן אוכלים

כאן אוכלים

(אני לא לבד)

איפה אתם בהלואין?

איפה אתם בהלואין?

יש גם אופניים

יש גם אופניים

יש גם לא

יש גם לא

ואני כותב ומדפיס ומעיר בעט אדום לעצמי. ולפעמים אני חושב באברהם שלונסקאית:

"בינתיים אטייל בגן
אשמע שירת הציפורים
אשאף צחות הצפרירים
ואתבשם בנוף הפלאי"

להתראות.

(ויש המשך כאן)

10 מחשבות על “מה? (לִיוִוינְג דֶה דְרִים)

  1. בתמונת המדשאה הירוקה והעצים עם הצבעים המתחלפים הניבטים דרך החלון,חסרות היו גם כמה שמלות ארוכות, מגבעות וכרכרה רתומה לסוס… מקום נוח לכתוב בו?…

    שתהיה לך שהות מופלאה….

  2. חלום.
    וכל מילה נוספת מיותרת.

    (אבל בכל מקרה הייתי חייבת להוסיף… נראה קצת סוריאליסטי הכיתוב: Israel, fiction, אמירה פוליטית?;) )

    הכי חשוב שתהנה, ושאנחנו נתענג על התוצר
    "לחיי הספינות שבדרך"

  3. מצבר העדויות שלעיל אני מסיקה שהצלחת לעבור את האימגריישן ולא להגיע לגוונטאנמו. מרשים! (אתה יכול לקרוא לי שרלוק). והתמונות נהדרות🙂

  4. אכן, יופי של מקום.
    אופניים ראיתי. לא ראיתי אולם כדורסל. איפה לוקחים שם את קצובת הריבאונדים השבועית? האם יכול להיות שבאמריקה (מ' בשווא, ר' גרונית, הכל במילרע) לא מכבדים הוראות רופאים ישראליים?
    אני מודאג.

    ומתגעגע.

  5. פינגבק: על מה ולמה, אמנות ואומנות « אם תרצי

  6. פינגבק: מה? (ריטרוט) | הבלוג של יואב אבני / Yoav Avni's blog

כתיבת תגובה

