מקום? (אזור 51)

הבירוקרטיה הקוסמית ארכה יותר מרבעון. רבעון!

בסיומו, המתינה לי מתנת יום הולדת ארבעים על הספסל בפינת הרחוב שלי והרחוב המאונך לו. בלי עטיפה. בלי פתק החלפה.

קיבלתי ספר.

אילוסטרציה

אילוסטרציה

קוראים לו "מאחורי כל זה מסתתר אושר גדול". כתב אותו יהודה עמיחי, ולפניי, ככל הידוע לי – אחזו בו רבקה ויוסף עלומים שקיבלו אותו בצירוף המון המון ברכות (לא מספיק ברכות כנראה) מלאה ועמירם כלשהם.

הקדשה

הקדשה

הקדשות הן הקעקועים של הספרים. והן נשארות שם – כמו החתול השחור הזה שיש לי על הכתף כבר הרבה יותר מדי זמן. אולי כשהספרים האלקטרוניים ינצחו, יהיה גם משהו שקופץ אחת לעשר שנים ושואל: "האם תרצה/י לשמור על ההקדשה לספר זה?" יהיו כאלה שיעשו CANCEL ויהיו כאלה שימחקו. ככה זה.

וזה השיר היפה שמצאתי בעמוד 51. וקוראים לו זכרון מתקדם לעתיד. והוא חסר הקדשה – לא לרבקהיוסף וגם לא ללאהעמירם.

זכרון מתקדם לעתיד / יהודה עמיחי

אני עומד עכשיו בנוף
שאותו ראינו יחדיו מן הגבעה.
העצים שנעו ברוח,
כנוע אנשים באחרית הימים
ואשר מרחקם הקרוב כל כך
היה ללא נשוא, ואמרנו, חבל
שאין לנו זמן. "כשנהיה
בפעם הבאה, נלך לשם."

אני שם.
ויש לי זמן,
אני הפעם הבאה.

11 מחשבות על “מקום? (אזור 51)

  1. איזה אושר.

    אין מצב שזה מקרי🙂 אני מצטערת, אבל זה פשוט סוריאליסטי לחלוטין.

    אני לא ארחיב כאן למה ואיך (בוא רק נגיד שגם לי יש חתול שחור על הכתף) ,
    אני פשוט מצדיעה ליקום, או לבמאי , או למי שתכנן את הדבר הלא הגיוני והאמיתי הזה.

    חסרת מילים,
    אני.

  2. מזל טוב יואב, לחיי שלשת הרבעונים שבדרך
    (אני מכיר מישהו, מחוג מכריי, המתכנן לחיות עד גיל 160 ברצינות תהומית… כך שישנם תקדימים)
    ומאחורי האושר מה מסתתר?
    ומה מסתתר מאחורי מה שמסתתר מאחורי האושר
    ועושה לו קרניים, מבלי שהאושר שם לב….

  3. של,
    לאחר זמן מה, אני משער, הם מפסיקים לעשות קרניים
    ומשחקים בכל מיני משחקי חברה מועילים
    למשל מריצים את המין האנושי עם כפית בפיו שעליה
    ביצה
    דברים כאלו… מה שממילא אנו עושים בימי עבודה רגילים.
    יש גם מישהו מאחורי כל אלו שצופה בריכוז שקט בערוץ המסחרי הבין-גלקטי
    מי יודע מה הולך שם בדיוק…
    חדשות, תכנית תחקירים, תכנית בידור

    אני יכולו לראות בבירור רק עד הקרניים

  4. קודם כל המון מזל טוב! אך ברצוני לומר שאני באופן אישי לא מעודדת כל כך את אופציית הספרים האלקטרונים.. זה אותו העיקרון של תמונות דיגיטליות.. האם אתה ניהנה באותה מידה שרואה תמונות הילדות שלך דרך האלבום עם ההרגשה שאימא שלך נגעה בעמודים הללו או שאתה ניהנה יותר כאשר לוחץ על העכבר כל פעם שרוצה להעביר את התמונה?🙂 יום הולדת זה מדהים ולקבל ספר במתנה זה טוב!

כתיבת תגובה

