מדוע? (כל הבלוגים נבראו שווים)

בימים האחרונים הבלוגים מרשימות נודדים לארצות החמות בצידה האחר האינטרנט. הם עפים בקבוצות, אבל כל בלוג מכונס בעצמו, מחשב את זרמי הרוח ואת הכוחות הנותרים לעצמו, לבדו.

והם מגיעים ליעדם. אחד אחד נוחתים במעונם החדש, מקימים קן עשוי מלינקים וקישורים. ונראים דומים למקור.

גם שלי עשה את הדרך, ואני לא בדיכאון-שלאחר-הנחיתה. אני עדיין לא יודע איך שולחים מייל למנויים דרך המערכת, אבל גיליתי לעומת זאת שבארצות החמות בצידה האחר של האינטרנט יש המון ערכות עיצוב. נפנוף כנף והופה. המסביב משתנה.

התלבטתי קצת. יש כמה דברים שהותאמו במיוחד למראה הישן והמסורתי של אתרי 'רשימות'. אבל נדידה היא אומץ. הקרקע נשמטת תחת הרגליים, והראש הופך קל מהאוויר.

אז אני משנה את מראה האתר. למעלה תמונה שצילמתי בעצמי (כמה נעים להחזיק בזכויות היוצרים של תמונה), והופיעה באתר לפני כמה שבועות.

אני אוהב את התמונה הזו. היא צולמה מחלון ביתי – צופה לצפון. זו התחושה שהייתי רוצה לעורר (זו המילה) גם בספרים שאני כותב: בית–>דוד שמש–>צלחת לוויין–>שמיים–>תעופה–>קשת.

אני מתאהב מחדש גם בבית שלי, אחרי עשר שנים. על ארבעת כיווני האוויר שבו, ועל הטירה הנשקפת מהחלון למזרח (בחיי, אף מתווך לא שם לב לטירה, אבל היא שם). על זה פוסט נפרד מתישהו.

אז רציתי רק לומר שאני משנה את עיצוב האתר:

לפני אחרי

                           (לפני)                                                                                 (אחרי)

ואני יודע שזו תקופה לא שגרתית, ואני מעריץ אתכם על הסבלנות, ועל הכוח להשתנות.

18 מחשבות על “מדוע? (כל הבלוגים נבראו שווים)

  1. הקשת מקסימה! והניגודיות לאפור מסביב הופך את העניין למשמעותי יותר.
    המון המון בהצלחה עם המשכן החדש. ואני ממליצה לכולם להשתמש בRSS (מה שגם יוריד ממך קצת עבודה :P)

    מחכה לפוסט על הטירה.

    אני.
    כאן.
    להישאר.

  2. תתחדש!
    אני בעד העיצוב. גם אני שיניתי.
    דואר למנויים אתה לא צריך לשלוח, המערכת שולחת באופן אוטומטי. אתה רק צריך להגדיר בלוח הבקרה אם מייידית על כל פוסט או פעם ביום או יותר.

  3. של – תודה רבה.
    נעמה – תודה ותתחדשי גם.
    חלי – תודה (אני קורא את הפוסטים שלך ואני די בטוח שיש לך כבר טירה. עם ארנונה ומשכנתא וארון תבלינים, ומגנטים של תיקונצ'יקים על המקרר, אולי, ובכל זאת – טירה).

  4. הקשת
    גם
    וגם, שכדאי להתאהב מדי פעם
    (אני התאהבתי היום באפפל שטרודל אבל בלי קצפת…)

  5. בהצלחה
    לגבי העיצוב – בעצמי לא החלטתי. בינתיים שמתי את זה של "רשימות". אולי יום אחד אבקש ממעצבת משהו במיוחד בשבילי.
    נראה.

  6. עידית – הי(!), טוב שבאת ומקווה שהשורשים מתארכים בטיול. והם באמת יודעים להגיד שם תפוח, בארצות האלה.

    גלעד – מעניין מה אורית עריף יכולה לעשות (:

  7. תתחדש, בהנאה ובהצלחה. יפה הצילום והצבעים. כתבת יפה על הבלוגים המתעופפים ונוחתים אחד אחרי השני. אני גם בעד להתחדש ולהתעצב בעיצובים חדשים. יש כאן הרבה תבניות עיצוב נהדרות. אני לא מתחייב להישאר כל הזמן עם אותו העיצוב, אפשר להחילף ולהתרענן כל עונה או כל חודש…
    שרון רז

  8. שרון – מצאתי צילומים נפלאים בפוסט האחרון שלך. תודה.

    רוני – מר אבני! לא ידעתי שהכרת אותו – ככה בדיוק קראו לסבא שלי! (:

  9. הי ליאת! (תגידי ס. בפעם הבאה, הייתי צריך לרדת לעומקו של ג'ימייל כדי לגלות).
    תודה, יפה דרשת. אני בסדר. מסתגל / עושה לביתי.
    ולחיי כוס קפה לפני אלון מודל 2011.

    • הייתי אומרת ס. אם זה לא היה מזכיר לי מדי את ימי ביצפר העליזים. סורי ששלחתי אותך למצוד במעבה הג'ימייל, אבל אני בטוחה שלא היה נורא מדי – פונקציית החיפוש בו די יעילה🙂
      כוס קפה היא בהחלט רעיון נאה.

כתיבת תגובה

