מקום? (ברוכים הבאים)

בדיוק.

אז כן, זו הכתובת הישירה של האתר שלי:
https://yoavavni.wordpress.com

מי שירצה, יוכל להמשיך ולמצוא אותי כבעבר, ברשימות. האתר ימשיך לרכז את אותם כותבים, וטוב שכך. (הסיבה למעבר טכנית (במילים אחרות, לא ממש מעניינת) ומשותפת לכל הבלוגים ברשימות).

האתר הנוכחי דומה מאוד לאתר הישן. הפוסטים לדורותיהם עברו לשם. גם התגובות נמצאות שם למעט האחרונות (של, שחר, תמר עמכן הסליחה). יש עדיין כמה בעיות עם סרטונים, סידור הקישורים בצד ימין, הנושאים בתגובות הקיימות, אבל בסך הכל הרוב עבר בהצלחה, והכי חשוב – ההנהלה לא משתנה: זה אני.

זה תמיד הייתי אני.

ומה עושים?

ממשיכים למצוא אותי ברשימות. אם רוצים להגיע ישירות, אני פה. כדי לקבל עדכונים על פוסטים (ומעכשיו אשלח עדכונים), צריך להירשם מחדש (בצד ימין תמצאו 'הצטרפות לרשימת המנויים'. מכניסים אי-מייל ולוחצים על 'הרשמה').

כמו תמיד, אפשר לכתוב אליי.

נ.ב.

עד שכל המשתתפים ברשימות ישלימו את המעבר, שני האתרים יחיו במקביל. את הפוסטים אפרסם בשניהם.

נימוסים והליכות:
תודה לאנשי רשימות: לאורי, לירדן, לאילן וליואב פרחי מאוטומטיק שהחזיקו את האתר הקיים ועמלו על ההמשכיות החשובה.

והכי חשוב,

תודה בעיקר לכם, קוראיי (אפשר לקרוא לכם כך?). הרבה מילים עוד לפנינו. ספרים. וכעת, שירו איתי:

להתראות פה וברשימות. אל תהיו זרים.

יואב.

6 מחשבות על “מקום? (ברוכים הבאים)

  1. היי אני בפוסט!
    P:
    הכי חשוב שזה עובד עם כרום. לא, טעות. הכי חשוב שאתה ממשיך לכתוב!

    שבוע מצוין , יואב!

כתיבת תגובה

