מה? (בחרו מספר – מאחד עד תשע)

1. אני יודע, אני יודע. אני צריך לכתוב – סוף החלק הראשון וכשהם שם ואני כאן, אני מרגיש שאני חסר. אני רוצה לכתוב, אני צריך לכתוב, אבל בשעות האחרונות הייתי חייב לנקות.

2. הורדתי כמה וכמה שקיות מלאות למטה. לא זרקתי. לא השלכתי. הנחתי בעדינות חפצים שלא עמדו במבחן הזמן בצפרדעים הירוקות, הסבלניות. הנחתי בעדינות כמו בלוויה ויקינגית. זרח כוכב על פגישתנו, סלסלת נצרים וכו'.

3.  יש משהו מהפנט באבק. אני אוהב את הצבע האפור.  אני חושב שהעולם היה מקום קשה יותר אם אבק היה מצטבר בצבע אדום למשל. או ירוק. או כחול.

4. פעם, בהיי-טק, למדתי שצבעים מיוצגים גם כ-RGB. כל צבע מקבל ציון בשלוש סקאלות: אדום, ירוק, כחול. אדום, למשל, מיוצג כך: 255-0-0. כחול כך: 0-0-255. ומלבד לבן (255-255-255) ושחור (0-0-0), אפור הוא הצבע היחיד המיוצג על ידי מספרים זהים בכל אחת מהסקאלות: 99-99-99, למשל. צבע לא פשוט, אפור.

5. בשלושה בסירה אחת יש לג'רום ק. ג'רום קטע נפלא על חפצים ובלעדיהם. חיפשתי עכשיו, אבל לא מצאתי. לא עברתי אף פעם קורס לקריאה מהירה. גם לא לכתיבה.

6. מבחן הזמן. כי זה המבחן. לא פסיכומטרי ולא מבחני הלשכה. ולשואלים איזו לשכה: אמרו לי איזו לשכה ואומר לכם מי אתם.

7. מה פתאום מכליל. רק הלידות שלנו דומות, והחתונות, והלוויות. כל השאר שונה. שונה לאללה.

8.  אני שם לב לעידן רייכל. גם בגלל שהשירים שלו מתנהגים לפעמים כמו האפור ההוא מה-RGB. הנה משהו יפה, הרמוני, ערמוני, ארמוני יחד עם אמיר דדון:

9. עברתי מהוט ליס. שתי תובנות: השלט של יס גאון / הוט מסכימים לוותר. עברתי גם באיקיאה. תובנות: אולי אקנה צלחות וכוסות (שמלך שבדיה יגיד סרוויס), אבל מה שבטוח – לא אזרוק את ספל הספקים שלי. הם עולים לקומה השלישית בלי מעלית כדי לפרק משהו או להרכיב אחר, והם מתלוננים על חנייה, והם צמאים. ובשביל זה קיים ספל הספקים. לא שותה ממנו. אף פעם. מהארון-לספק-למדיח-לארון וחוזר חלילה. אין חיים קלים, לספל הזה, אני יודע. והוא אפילו לא אפור. רק תכלת, מהסוג התכול מדי, הקנטרני.

2 מחשבות על “מה? (בחרו מספר – מאחד עד תשע)

  1. ששחור ולבן אינם אפור. כלומר, שהצבע הוא אפור אם הדרגה היא 1 עד 254, אבל לא אם היא אפס או 255.
    מעבר לזה, קצת צר לי על אנשי היי־טק שסבורים שיש בעולם בדיוק 16.777.216 צבעים.

כתיבת תגובה

