מה? (אריזות לשבת)

1. Meet jack Torrance, אם יש לך אומץ
הניצוץ של קובריק – אחד הסרטים המבהילים אי פעם, סרט שהוכיח שהאימה היא באמת כמו רכיבה על אופניים – הופך בהברקה של טריילר למעשיית כבלים מאודה.


2. Summertime and the living is easy, הלכה למעשה
בילי סטיוארט – איש מוזר למראה במכנסיים בגזרה הגבוהה ביותר שנראתה ביו-טיוב, פותח את הפה והכל מסתדר והופך לברררררררררררררר… אק, צ'אק – א – צ'אק – צ'אק – הה! כן! וכמו בשורה השנייה של השיר היפה הזה בעל אלף הגרסאות – הדגים באמת קופצים והכותנה מגיעה עד לשמיים.

7 מחשבות על “מה? (אריזות לשבת)

  1. וואו! הבילי סטיוארט הזה מדהים. כולל המכנסיים שלו והחמודיות שבה הוא זורק את המקרופון באוויר זריקות עדינות כאלה. ואיזה כיף הוא עושה בלב.. תודה:)

  2. איזה כיף עשית לי עכשיו! זה היה הספר הראשון שקראתי של קינג, בגיל 16, כשעוד לא ממש הבנתי חלק מהמילים באנגלית🙂
    מעולם לא ראיתי את הטריילר הזה, אבל גם עכשיו כשרואים אותו הגוף שלי מצטמרר וכל מה שיש לי בראש זה: red rum . תודה!!!

  3. תודה של. גם הטריילר האמיתי מפחיד (:

    קיקה, נכון! נזכרתי והאימה מובנת בהחלט. אף לחן לא הפחיד אותי כמו השיר הזה ששימש את וילוז'ני בפרסומת למנה חמה, נדמה לי (מנה, מנה, טו, טו, טו או או1000X)

כתיבת תגובה

