מה? (מיכל כיבוי מאחורי קיר)

המסדרונות רוחשים עורכי דין. החליפות כהות. העניבות חדות זוית. יש שלטים מצחיקים-עצובים בכל מקום, וביום אחר בטח הייתי מצלם את כולם. אני מרגיש כמו בפרק ההוא מ-"כל מה שהיה (אולי) וכל מה שקרה (כמעט) לקרשינדו ולי" של דבורה עומר, כשהם הגיעו לכוכב השחור עם החתולים המייללים ולכל דבר היה טעם של קרום חלב. הדלתיים סגורות. שיישארו כך. הגוף שלישי. "אדוני צריך להמתין", למשל. מצד אחד זה גוף שלישי מֵקֵל, מצד שני לא פלא שזו המצאה אוסטרו-גרמנית. בדרך החוצה הפיסקה הזו מתגבשת ואני בכל זאת מצלם שלט.

 

7 מחשבות על “מה? (מיכל כיבוי מאחורי קיר)

  1. כשקוראים לחפצים חיוניים בשמות של מלכות הכיתה. (מיכל היא תמיד מלכת הכיתה.)

    אני מזדעזעת מכל מיכל שאני רואה בעיתונים אבל בספרים ועוד של הוצאות מכובדות, ברררררר. שילמדו קצת את החוקים ואחר כך יוציאו ספרים.

  2. הי אהרן – טוב לדעת שאתה נהנה מהספר. תודה רבה.
    הי ימימה – אני דווקא לא התרגשתי מהמיכל/מכל. זה היה הקיר.

  3. קיר מיודע היה מיישב את הדעת.
    קיר לא מיודע הוא עילה לסמרור שיער.

    (ואם היה כתוב: מיכל הכיבוי מאחורי קיר, זה היה מרגיש כמו תעלומה. כמו רמז. כמו הזמנה לפעולה)

כתיבת תגובה

