מתי? (עוד מעט, 40 נובמברים)

   

           גיל הוא מחיר גבוה לשלם על בגרות (טום סטופארד)

השנה הבנתי שאני לא ממש זוכר את ימי ההולדת העגולים. גם את השאר לא תמיד, אבל העגולים תמיד היו הכי בולטים. מעניין אם מחשבות על פרורי לחם עוזרות להתמצא ביער הזכרונות.

24.11.1979 לא זוכר את יום הולדת עשר שלי. אני יודע שהייתי אז בעיצומה של מערכה בעל זבובית. הלם הקרב ממנה עדיין בתוקף לפעמים.
24.11.1989 לא זוכר את יום הולדת עשרים שלי. אני יודע שהייתי בצבא. שנה ותשעה חודשים. חצי שנה אחרי שעזבתי את קורס חובלים וקצת אחרי הקו הראשון בלבנון. אני חושב שהייתי בשבטה. אני לא זוכר בדיוק.
24.11.1999 לא זוכר את יום הולדת שלושים שלי. אבל היה לי חם. ונעים.
24.11.2009 את זה אזכור, זה בטוח. יש לי סימנים מזהים. וארבעים. מי היה מאמין? ואולי חשוב יותר – מי לא? ארבעים, ובכל זאת – כן, אני מוכן. מזל טוב.

 

חיפשתי שיר ישן וחכם (קונטרה) ומצאתי את זה:

           

                              Bruce Springsteen – Darkness On The Edge Of Town 

                                Filmed at Capitol Theatre, Passaic, NJ. 19-9-1978

 

13 מחשבות על “מתי? (עוד מעט, 40 נובמברים)

  1. את עשר ועשרים גם אני לא כל כך זוכרת. עשרים כבר היה אחרי הצבא, אז יש להניח שהייתי בו די בודדה. ככה זה כשנולדים בנובמבר, כל התחלה מפספסים יומולדת כי עד שמכירים אותך ורוצים לחגוג לך…

  2. כי אני לא אשכח את היום הזה שימלאו לך בו 40
    לא הרבה אחרי שלפרי בטן הראשון שלי מלאו 20
    וביום הזה(היום, היום) הוא הולך לבקום בפעם הראשונה

    (היי!! ולא שכחתי…יום הולדת שמח)

  3. מזל טוב🙂 אתה מאנשי ספרינגסטין החביבים עלי במיוחד. לא בטוח שהייתי בוחר דווקא את השיר הזה ליומולדת. זה טיפונת קודר. בוא נחשוב במונחי ספרינגסטין כדי לברך… מצאתי!

    take a right at the light, keep goin' straight until night, and then boy, you're on your own

    מזל טוב!

  4. מזל טוב לך
    יום מוצלח ומהנה, שנה טובה ושנים טובות
    טוב שעזבת את קורס חובלים…
    אלו שגומרים אותו מתנהגים לעיתים, חלקם, כמו נאצים קטנים בספינות…
    אם אתה אוהב את ספרינגסטין הנהדר אני ממליץ לך לבדוק את badly drawn boy שאמנם המוזיקה שלו לא נשמעת כמו אבל מושפעת מ… הוא מעריץ שלו, והוא פשוט סינגר סונגרייטר מוכשר מאוד ממנצ'סטר

  5. תודה על תשומת הלב. זה שימח.
    ימימה- תודה רבה ונכון. קיקה – גם, ובשבת שמעתי אותם ברדיו לגמרי במקרה וחשבתי עד כמה הם מוצלחים. סיון – גם לך, את יודעת, ויום אחד אולי תהיה כותרת. עידית – תודה רבה (: צפריר – גם, ותבורך על הבליינדד ביי דה לייט, ואתה צריך לעבוד בתעשיית ההורוסקופים. מגלגלים שם מיליונים, כדאי לך. אודי – תודה רבה, חבר. שרון – תודה רבה ורשמתי. רוני – גם חיבוק וגם הלוואי ועריכה מהנה לך.

  6. אני בטח לא אשכח את יום ההולדת ה-40 שלך,
    כי אז הענקתי לעצמי מתנה ונסעתי לשתוק 10 ימים (אולי זה דווקא קשור לאחד הפוסטים הקודמים שלך בעניין הבודהא…) בכל אופן, אחד הדברים הטובים בלחזור למציאות הרועשת הוא שאפשר להדליק שוב מחשב ולקרוא את הבלוג שלך…
    מזל טוב!!!

  7. טוב, אפילו מרגיע לקבל מזל טוב עמוק כל כך בתוך דצמבר.
    אני מבטיח לעצמי כבר המון זמן שאנסה איזו ויפא- ומתחמק. אולי השנה. ותודה. אחד הדברים הטובים בלכתוב במציאות הרועשת כרוך באמונה שיש קוראים שלא מפסיקים להבין.

כתיבת תגובה

