מקום? (מרכז שירות לקוחות, אי שם במרכז הארץ)

(1-800פררר…….פררר…….)

שלום, אני רוצה לעבור.

מה, ספק?

כן, ספק. אני רוצה לעבור.

ספק? אי אפשר.

אני רוצה לעבור. וגם לשמור על המספר.

אי אפשר.

אני רוצה לעבור.

אי אפשר.

אני רוצה לעבור.

אי אפשר. תביא תעודת זהות.

הנה.

תביא ספח.

הנה. אני רוצה לעבור.

אי אפשר. תביא שלושה עדים.

                 MC Escher – Lego

הנה. הנה. הנה. שלושה. אני רוצה לעבור.

תביא ייפוי כוח.

הנה.

מה זה?

ייפוי כוח.

יותר חזק.

כוח.

יותר חזק.

כוח!

יו-תר ח-זק.

כוח!!

יו-תר ח-זק!!

כוח!!! אני רוצה לעבור.

אי אפשר.

אני רוצה לעבור.

אי אפשר.

אני רוצה לעבור.

אי אפשר. תביא מכתב ביטול.

אני רוצה לעב- יודעת מה? תביאי את המנהל שלך.

תביא את שלך.

את שלך!

את שלך!

שלך!

שלך!

אני אמרתי קודם ואני רוצה לעבור.

אי אפשר.

אני רוצה לעבור.

למה?

סיבות אישיות.

למה? אולי אוכל לעזור.

את לא.

למה?

סיבות אישיות. אני רוצה לעבור.

אי אפשר.

נו.

בסדר, אבל אתה צריך להביא את פרח לב הזהב.

מה?

הזהב. פרח לב הזהב. אתה צריך לצאת מהדלת הזו וללכת עד אנדרטת הדור השני ואז לחצות את בריכת הקוֹנֶקטינְג פִּיפֶּל. פעמיים, בגלל החומצה. משם לגלוש לשממת הרינגטון ואחריה לבקעת הסמנכ"ל ואל תגיד לאף אחד שסיפרתי לך על תולעי הדוח הרבעוני.

ואחרי הסמנכ"ל?

אה, צריך לטפס על הרי מגה-פיקסל, ולמצוא את השער. הנעול. לפני השער צריך להתגבר על הכלב התלת-ראשי המסרטן, ואז לפתוח את המנעול. זו לא בעיה, יש שם חד קרן לבקן והמפתח על הצוואר שלו. הוא בלתי נראה, המפתח. הוא נושך, החדקרן. מעבר לשער תמצא את פרח לב הזהב. אבל לא צילום – צריך את המקור.

ואני אצטרך לעמוד שוב בתור כשאני חוזר?

ברור שלא! מה אתה חושב שאנחנו?

                            MC Escher – Puddle

הנה.

חזרת.

חזרתי. אני רוצה לעבור.

מה זה, בוץ או דם?

שניהם. אני רוצה לעבור.

מה, ספק?

כן, ספק. אני רוצה לעבור.

אבל זה לא שחור או לבן.

אבל זה כן.

                         MC Escher – Snow Lithograph

 אני לוקח איתי את המספר. 

 

11 מחשבות על “מקום? (מרכז שירות לקוחות, אי שם במרכז הארץ)

  1. כואב לי הצד. לא פלא שלא קלעת שלשה בשישי… זה מעייף לכתוב כל כך טוב.

כתיבת תגובה

