מה? (איך עושה זברה/חתולה/צפרדע?)

הכימרה היא חיית מחמד מיתולוגית. במקור, זו הכלאה לא נעימה במיוחד בין אריה, עז ודרקון. אין תיעוד מיתולוגי על ילדה שהפצירה ביוונית עתיקה: "אבא, תביא לי כימרה, טוב?". אפילו לא בספרטה.

באתר worth1000.com ממתינה (אורבת?) גלריית כימרות. חלקן עושות חשק להתקשר למדביר ולזעוק "יאסו!" – הכלאות ארסיות בין עקרבים, נחשים, קופי עכביש וסתם כלבים.

אבל זו, כימרת החג – חלקה חתולה, חלקה האחר צפרדע וגם זברה – מלאת פסים אך לא מפוספסת. עקשנית. מסתכלת בעיניים. שלווה. יודעת. יפה ושונה. פלאית, אמפיבית ויצירתית. ובעיקר – גדולה מסכום חלקיה.

שנה טובה, בקיצור.

                                 Creator: oilcorner

               (worth1000.com/emailthis.asp?entry=478506)

 

 

9 מחשבות על “מה? (איך עושה זברה/חתולה/צפרדע?)

  1. עבודת פוטושופ מעולה. באמת מהטובות באתר. גם זו של החילזון-צב-דיונון מקסימה.

    איכשהו נראה שהרבה בחרו ללכת על צפרדעים. נדמה לי שהאחוז מתוכם שראה צפרדע בטבע בימי חייהם קטן הרבה יותר… לאט לאט גם זו נהפכת לכימרה.

  2. נראה לי שזה בגלל שצפרדעים מאוד פוטוגניות בדרך כלל. הן קצת טראשיות, ותשומת הלב מחמיאה להן (אם היה האח הגדול של בעלי חיים – צפרדע היתה בטוח מלוהקת), והן תמיד מפלרטטות עם המצלמה במין פרצוף של "נשקי אותי, נראה מה יקרה."

  3. תגובה לא רלוונטית לרשומה הנוכחית. אבל ראה"ש גרם לי לקרוא רשומת ראש שנה אחרת. על "ראסטי ג'ימס" נבחנתי בבגרות בספרות (בעמי אסף, כן,כן)
    וזה סרט ששום בגרות (מכל סוג שהוא) לא הצליחה לקלקל לי. אז שותפה לוידוי (לא לשנה, אבל לסרט – בהחלט).

    שנה טובה…

  4. מיקה, כל התגובות שלך רלוונטיות. ואיזה כיף להיבחן על ראסטי ג'יימס. לי היה אבא גוריו נדמה לי. וביוטופ על שימפנזים.
    ותודה – התגובה שלך גרמה גם לי לחזור לפוסטים האלה. שנה טובה גם לך.

כתיבת תגובה

