מדוע? (אני אף פעם לא מגזים)

לפני כמה שנים אח שלי עבד באנגליה במכירת שלג לאסקימואים ולא רצה לחזור, ואני יצאתי – משלחת של איש אחד.

משלחת הצלה ללונדון – ובמקום חבלים או תהילים, לקחתי איתי ספר של דני קרמן על טיולים רגליים לאורך התמזה. ספר שעוזר להרגיש כמו רוח בערבי הנחל (

), וגם הזמנתי אותו (אח) להופעה של ברוס, ברויאל אלברט הול.

הוא ישן בדירה שלו עם שותפים, לי לא היה שם מקום, וגם רציתי מלון על ההייד פארק. ובכל בוקר, שש, יצאתי לריצה בשבילים שמובילים מנקודה הייד-פארקית אחת לאחרת. זו השעה שבה לשמיים יש צבע של תה – קודם ארל גריי, ואז אחר.

                            ארל גריי

                                              אחר

זו היתה ההופעה השניה שלו שראיתי, והיא היתה הרבה פחות אמריקאית מהקודמת, ובלי הלהקה. בסוף ברוס שאל מה אנחנו (כולנו) רוצים שהוא ישיר. ואז, לא ידעתי. בישופ מקומי ביקש את "הללויה" וקיבל. אני יודע שבהופעה אחרת, מישהו בקהל ביקש אלוויס (אולי זה היה אלוויס בעצמו):

        

אתמול, שמעתי לגמרי במקרה את "שיר לסירנה" הישן, של ליז פרייזר. השיר הוא חלק משיתוף פעולה מוזיקלי שנקרא This mortal coil, שם שלקוח ממונולוג ה-להיות-או- של המלט. הייתי רוצה לשמוע את ברוס שר את השיר הזה פעם.

       

הבהרה: הבחור הבעייתי מהקליפ – זה עם מעיל הגשם המסתובב וכרבולת התלתלים, הוא שריד של מאובן משנות השמונים. כל השאר נשמע חסר-זמן והשיר הזה הוא סילסול של כל מה שירוק באיים הבריטיים (זה לא ידוע לרבים, אבל אני אף פעם לא מגזים).

 

9 מחשבות על “מדוע? (אני אף פעם לא מגזים)

  1. אוי יו יוי
    הניחוחות הבריטיים הללו עושים טוב, כלומר גם לא, כי זה קצת עינוי, להתגעגע לאנגליה ככה
    הצילום עם כותרת ארל גריי, המילים
    מקנא בך על ההופעה של ספרינגסטין
    השיר של אליזבת' פרייזר הוא לא שלה כמובן אלא שיר ישן של טים באקלי שחודש על ידה ועל ידי אמני חברת 4AD הבריטיים
    רוב השירים שם בפרוייקט האייטיז הנפלא ההוא היו חידושים לשירים יחסית לא מוכרים גם של אלכס /צילטון/ביג סטאר , של רוי הארפר וכ"ו

  2. כל הצילומים שהבאת שמעוררים געגוע לסיוד של אביב…
    וספריגסטין… אח אח ברוס. כמו שרון גם אני מלאת קנאה גדולה ונוראית, אבל התנחמתי עם הוידיאו המקסים של "שירת הסירנה" בורסיה הבריטית המועדפת. (על הגרסה הישראלית (-:)

כתיבת תגובה

