מקום? (אפשר לדמיין חדר המתנה)

1. איש אחד ניגש לאחר ומבקש בחזרה את העיתון.
האחר מושיט אבל אני רואה בזוית שמפריעה לו המילה "בחזרה" שעטופה גם במין טון. "קח," הוא אומר, ומטפח שנאה קטנה, "זה של כולם."
"זה לא של כולם." מתקן הראשון, "זה העיתון שלי." נקודת רתיחה על אש קטנה. "הוא שלי. אשתך ביקשה ממני ונתתי לה ועכשיו אני רוצה אותו בחזרה." הקול שלו רועד.
"אז קח." חוזר השני. "קח כבר. לא ידעתי ששלך." על כל שנאה של הראשון הוא שם שתיים.
"לא ידעת." ממלמל הראשון. "אני אומר לך ש-" הוא לוקח את העיתון. זה חינמון.
"לא אכפת לי מה אתה אומר." חותך אויבו, לא משנה מאיזו עדה, "תגיד מה שאתה רוצה."
לא יהיו מכות, כי אחד מחובר לאינפוזיה, והשני מחזיק צמר גפן מעל המקום שבו ניקבו לו את הוריד, אבל אפשר לחתוך את התיעוב בטופס 17. בינתיים התחילו חדשות, ורוב האנשים (רובם!) צוחקים מהפאנץ' של סוף הכתבה של מנחם הורביץ על מזרנים (הוא נרדם על אחד מהם).

2. בין זה לבין התוצאות אני מתעקש על טרינינגים כחולים וגם רואה די הרבה תוכניות של בי.בי.סי פריים על עתיקות. בשלושה דברים לאי בודד כתבתי שזו אחת הדרכים הבטוחות להבטיח עושר – לאגור חפצים יומיומיים, ולהוריש אותם הלאה והלאה. כמה דורות מכאן, גם קטלוג של איקיאה יהיה שווה הון. או זה:

3. כשהתוצאות מגיעות, יומיים אחר כך, הן טובות. הכי אני אוהב את הממצא: "חללי האוויר בגולגולת מאווררים היטב".

6 מחשבות על “מקום? (אפשר לדמיין חדר המתנה)

  1. סינוסיטיס, נכון? איך נפטרת מזה? אני יודעת שזה לא בלוג רפואי אבל זרוק בבקשה איזה טיפ.

  2. לא סינוסיטיס. יותר בכיוון של סי.טי, אבל זה באמת לא בלוג רפואי וכל הטיפים שלי ממילא מגיעים מסרטים אמריקאיים. מקווה שלא תסבלי (כי הכל יסתדר).

  3. אני לא מופתעת.
    בפעם הראשונה שראיתי אותך חשבתי לעצמי,
    זה אדם שחללי האוויר בגולגולת שלו מאווררים היטב.

כתיבת תגובה

