מה? (החמישית של צ'ונג לוי: הטריילר)

זה הטריילר/קדימון הישראלי הראשון לספר מקור, כך מסתבר (וזו הזדמנות נוספת להודות לגלית קידר על פס הקול ולגיל שפירו על העיצוב והבימוי):

52 מחשבות על “מה? (החמישית של צ'ונג לוי: הטריילר)

  1. תודה רבה. זה אויש משמח ואני מקווה שתהני.
    לחנויות הספר אמור להגיע לקראת סוף השבוע/תחילת השבוע הבא.

  2. התקשרתי כבר פעמיים לחנות (הסמוכה לאזור מגורי) ואמרו שעדיין לא הגיע. יכול להיות שקרה משהו בדרך? עצרו לפיקניק? (להתרעננות? לקפה? לשוקו?). הכריכה והטריילר מאוד יפים (עושים רושם של הבטחה לעונג גדול).

  3. תודה רבה מאוד.
    הספר בדרך. אני יודע שלדיזינגוף (סנטר) למשל – הוא כבר הגיע.
    אולי יש עוד כמה פיתולים בעליות לצומת ספרים וסטימצקי, אבל הוא כמעט שם.

  4. אני יודע שבכפר סבא (סמוך למקום מגורי פעם – יותר רחוק מזה אין) אמרו שיגיע בסוף השבוע או תחילת הבא.

  5. איזה רעיון מעולה זה הטריילר לספר
    בתור חובב ספרים מושבע ומישהו שמאוד אוהב את הכתיבה שלך, אני ממתין בקוצר רוח לקרוא גם את הספר החדש

    שוב סחתיין על הרעיון של הטריילר
    פשוט מעולה

  6. כיף לשמוע ממך.
    מה עכשיו? מייל מדורון בר-דוד? ריצת 1500 בבית ברל (ראשון, רוני בויום. שני, אבי כץ)?

    טוב לדעת שאתה בסדר.
    כמו בכל עשור, דבר איתי – ואני מקווה שאיזה גיבור יארגן מפגש מחזור.

  7. טריילר לספר…איזה רעיון מדליק…אחרי שקראתי את שלשה דברים לאי בודד אני חייב לקרוא את הספר החדש…בהצלחה

  8. אני חייבת לומר שהכריכה נאה בעיני, וכן גם הטריילר. מכל יוצר בי עניין לפתוח ולקרוא, להכיר את הספר גם מבפנים…
    ואגב, הטריילר מאוד גרם לי לחשוב על קומיקס רשת שאני קוראת שאני חושבת, יואב, שכדאי לך להציץ בו:
    http://dreamless.keenspot.com/
    בהצלחה!

  9. אהבתי את הרעיון של הטריילר לספר!!
    אהבתי את הספר הראשון ואני שמח שיש עכשיו עוד ספר מפרי עטך שיצטרף למדף הספרים שלי!

  10. אם זה אמור להיות מקדם לספר, אז אני באמת, לא כדי להקניט, לא הבנתי במה ואיך ולמה. אני אבל אשמח אם תסביר לי מה חוץ מהכריכה אמור לפתות אותי

  11. הטריילר לספר מהמם. אחלה רעיון.
    אנו מציגים בשבוע הספר בתל אביב. אם תגיע לכיכר אשמח לומר שלום.
    רצה לקנות…..

  12. redgirl, אסף, סקרן ואן – תודה רבה.

    redgirl – שמח על עניין ההיכרות עם הספר מבפנים. הצצתי בקומיקס והוא באמת נראה מעניין. אני מתכנן להתעמק בו מאוחר יותר.

    אסף – מקווה שתהנה מהחדש לפחות כמו משלושה דברים לאי בודד.

    סקרן – זה בסדר גמור, אני מניח שהטריילר יסקרן אחדים ופחות אחרים. כל זה חדש גם עבורי. אתה יכול לקרוא עוד קצת על המניעים וההתלבטויות שהיו לי לגבי הכנת הטריילר כאן:
    http://www.libristan.com/?p=185

    אן – שמח מאוד שאהבת את הטריילר ושיש חשק לספר (:

  13. יופי של טריילר, וספר נהדר (שבלעתי בשקיקה ביומיים, כשהייתי אמורה לעשות דברים אחרים לגמרי).

  14. מחכה לקרוא בעניין רב.

    (ואתה צודק כמובן לגבי מה שבא אחרי 23:59:59, אבל 24 הוא מספר מכושף בעיניי ולא רציתי להתאפק).

  15. קניתי הבוקר את הספר וסיימתי אותו עכשיו!!
    בחיי,פעם ראשונה שאני מסיימת ספר ביום (נו,אז מה אם אני בחופש?)

    בכל מקרה,הספר מדהים ,סוחף,מסקרן והמטאפורות שלך-בעיקר על הלב-נגעו לליבי שלי.
    תודה לך על שגרמת לי להסתכל על דברים בצורה קצת אחרת
    : )
    מחכה לספר הבא,
    עדי

  16. יואב,
    יצירה מעולה.
    מעולם לא נתקלתי בדימויים אדירים כמו שלך – שנינות מסוג חדש.

    וממש אהבתי את זה שהכל כתוב ב"אתה" – זה גם ריחוק וגם קרבה ביחד.

    אני ממש מזדהה עם מה שאתה כותב – גם במקרה של צ'ונג וגם במקרה של אודי. גם הפעם לא יכולתי להניח את הספר עד שסיימתי. אבל כל מה שקורה בחלק האחרון – מפרק 3 ועד הסוף – אני לא מרגיש שירדתי לסוף דעתך…

    בקיצור, מקוריות ראוית הערכה!
    שתצליח להיות!

  17. תודה רבה על המחמאות. כיף לדעת שהספר דיבר אליך. מילולית. ואשמח מאוד לשתף אותך בענייני הסוף, או באופן שבו כתבתי/תפסתי אותו – אתה מוזמן לכתוב לי דרך האתר.

  18. שהופיע באתר READ4FRE. עשה עלי רושם מצויין.
    עכשיו נותר למצוא מישהו בישראל שיקנה וישלח אלי.

  19. סתם סקרנות פושעת – בעקבות ההערה על ריצת 1500 בבית ברל, האם ייתכן שאתה בוגר "עמי אסף"?

  20. האם גם בתקופתך הכיתה הריאלית היתה שילוב גאוני של "ריאלית ספרותית" או שחשבו על הרעיון הקטלני הזה רק שנתיים אחר כך?…(וכן, איך יכותי ליפול ככה בשיפוטיות יתר?)

  21. העדרות מביכה של ל' גרמה לי להיכנס שוב… (והלא כבר אמר החכם באדם – "אין החכם למד")- לשיבוצך בשעות הפנאי

  22. לא מביכה בכ__.
    ב1987 לא היתה ריאלית-ספרותית. היתה ריאלית, ביולוגית, גיאוגרפית ומסמ"ת.
    אני הייתי בריאלית, ואז עברתי לביולוגית. סיפור חיי, פחות או יותר.

  23. אני חייבת להגיב (בעיקר כי אני חייבת להגיב), וגם כי מזמן מזמן , בערך בפעם הראשונה שראיתי את הטריילר הזה, פרסמתי אותו בדף ה"פרצופספר" שלי, וכתבתי שם, שאני חושבת שמי שקרא את הספר, יכול להתפעם, להתרשם, לחייך בלי סוף ולהתרגש כמו שרק מי שקרא את הספר יכול. אני בטוחה שהוא יעורר ומעורר סקרנות וחשק, אבל האפקט שלו, בעיני, עוד גדול ועצום יותר – בדיעבד!

    תודה גלית וגיל🙂
    תודה על הספר, יואב

כתיבת תגובה

