מה? (אגדת תוכן שיווקי עם סוף טוב)

זו לא האנטיביוטיקה, אני באמת אוהב את הפרסומת הזו של פלאפון.

לפני הלינק אני חייב להזהיר: לא-ללחוץ-ככה-סתם-על-כלום. זו סכנת נפשות – אורב שם למשל האוקסימורון מתחם חוויתי. אחרי הלחיצה על הלינק כדאי להסתכל למטה, ואז עוד לחיצה אחת קטנה על "צפייה בפרסומת" ואז לראות.

גם הרגע הזה שבו פלאפון שמחים להציג את היי-ספיד-ג'י-אס-אם, הרשת ה-, נשמע לי אוקסימורוני, אבל אני אוהב את הפרסומת הזאת כי יש בה מכונית שנוסעת על אויר, וכבשים מבינות מדי לטנדר שעליו הן נמצאות, והעצים עושים כמו העננים, ויש אמונה במסטיק ורגע אחד שמשנה את הכל ומעוף ברון מינכהאוזני וסוף טוב. הנה, ב-התאמה:

 

                                  

                                  

                           

                                   

  

                                                          ואז:

                         כשהם יוצאים מהסרט המכונית המתנפחת עדיין שם.

                            והסוף נראה כמו הדרך העולה לירושלים.

הנה הלינק.

 

5 מחשבות על “מה? (אגדת תוכן שיווקי עם סוף טוב)

  1. בדיוק בגלל מה שכתבת ובדיוק לא בגלל מה שכתבת שלא.

    איזה עיצוב. למות.

    ומה ביאס? – שכשהיא מחכה והוא לא בא, היא כמעט יורדת על העוגה שם, ובכלל, שזה הוא שמגיע כשהיא מחכה ולא להיפך…

    אבל העיצוב עדיין ממיס

  2. בכל פעם שמתחילה המנגינה של הפרסומת הזו אני רצה לטלוויזיה ומחייכת. זה *בדיוק* העולם שאני רוצה לחיות בו.
    במיוחד הכבשים והעצים.

  3. פרסומת מדהימה בעיני , בכלל , כל ההתנהלות הזאת של פלאפון עכשיו , זה נראה כאילו הפנימו שם שצריך היה שינוי ,וטוב שכך עשו

  4. מיכל – איזה עיצוב. לחיות. לא?
    ולא משנה עכשיו מי חיכה ומי כמעט ירד על העוגה – זה הסוף הטוב (לכי תדעי מה היה שם לפני שהיו סלולריים).

    רוני – ערימות הקש האלה באמת טובות. ועכשיו התחיל השלב הזה של הפרסומת שבו מקרינים רק חלקים קצרים ממנה ועד שאנשים רצים ומגיעים, המסך מתמלא במוצרים, אז צריך לרוץ מהר.

    ספי – לא יודע להגיד אם זו חלק מהתנהלות. אני אפילו לא יודע בטוח שבפלאפון יודעים שיצא להם משהו יפה – זה בטח נמדד לפי כמות המכשירים שנקנה והסמסים שנעשה. אני מבטיח לשדרג את המכשיר מתישהו.

כתיבת תגובה

