מה? (ה-מזל הוא, שהים תמיד יהיה אותו ים)

1. בעברו, הים לימד גיאומטריה.

                                          זוויות מתאימות בין מקבילים

2. מוקדם-מוקדם בבוקר שבת האחרון, הים היה אפוקליפטי לאללה.

(ואני לא רומז משהו על עזה. כשאני ארצה להגיד עזה, אני אגיד עזה), התמונה הזו הזכירה לי את צ'רלטון הסטון בסוף של כוכב הקופים. לא שחקן גדול, צ'רלטון, שהיה גם נשיא איגוד הרובאים הלאומי – אבל הוא רק ניצב.

        

3. וגם שני אלו – ניצבים.

                              חישבתי שביחד הם היו בדיוק בני מאה ועשרים

4. ככה, דרך אגב, זה נראה מהצד של הים.

 

5. והים לא בלש, אבל מוקדם-מוקדם בבוקר – מלא רמזים.

                                   The butler's 4X4 Geep did it

6. ובעתיד, הים יבחר להשקיע רק בצדפים.

כשאמורי אשיג אטוסה, המכשפה הקטנה, גמרה את לימודיה, היא היתה חייבת להבחן. המנהל הניח לפניה על השולחן שני מזלגות ואמר לה: "עכשיו כשפי אותם. את זוכרת שלמדנו מה הדבר שנחוץ בעולם: משהו חזק, משהו מהיר, משהו קני, משהו מכיר". (נורית זרחי, אמורי אשיג אטוסה)

 

 

4 מחשבות על “מה? (ה-מזל הוא, שהים תמיד יהיה אותו ים)

  1. את הניצב הבאת, אבל איפה כל היתר
    כלומר פוסט מתוק אם מתעלמים ממה שמתעלמים
    וגם כשלא מתעלמים – עדיין מקסים
    יש מספיק חול, אפשר כבר להביא את בנות היענה

  2. תודה(?).
    הפוסט הזה לא בת יענה, הוא סוסון ים.
    וגם – למרות שיש לי דעה יצוקה על עיר המדינה הזו וכן, גם על המצב – אני אחכה קצת עם פוסט עוטף עזה משלי, אם בכלל.

  3. התכוונתי להחמיא, סליחה שזה יצא עקום. אני מאד אוהבת את הראש האסוציאטיבי שלך ולא התכוונתי לרגע שהפוסט הזה הוא בת יענה, רק לקחתי את האסוציאציות לכיוונים שלי. בנות יענה אפילו לא יודעות לשחות, בקושי לצוף.

כתיבת תגובה

