מה? (איך ניצחנו את אנגליה וגרמניה וכמעט זכינו בגביע העולמי)

לא צילמתי מספיק – תחושה מוכרת. לא צילמתי מספיק – זה הסטילס של לא חייתי מספיק. ובכל זאת, כמה תמונות מטורניר הסופרים הבינלאומי שהתקיים השבוע ונגמר ככה:

__________________________________________________________________________

 ואני רוצה להתחיל מהסוף:

                                                        הגביע ואני

עמיחי שלו, יחזקאל נפשי ואני מתודרכים בחדר ההלבשה לפני הניצחון (הגדול) על אנגליה 3:2. בגבו: שלומי אביטל.

ובחוץ, מתגודדים עשרות אנגלים:

                                      צילום: וואלה

                     ובינתיים, בחדר ההלבשה, אלי אליהו משנן את תפקידו ההיסטורי

                    תומר קרמן מתרגל בהצלחה מטמורפוזה


                               עמיחי שלו כבר מוכן

ולפתע (יומיים אחר כך), גרמנים!

                       שלישי משמאל: פלוריאן וורנר, רביעי משמאל: יוכן שמידט

והכי חשוב, ורמז להכל – בדרך למגרש בראשון לציון, אפשר לראות גלגל ענק בעיניים עצומות

                          תומר קרמן ואני, לפני הנצחון (הגדול) על גרמניה 2:4

     הגרמנים מובילים ואני, יחזקאל נפשי, ואסף גברון (קפטן) בשעה קשה

 ליאור גרטי, ניר ברעם ויחזקאל נפשי (ברקע: גרמנים כבר מתגוננים גלים-גלים)

                           יחזקאל נפשי, יהלי סובול והגביע

וקצת מהערב הספרותי שהתקיים באותו ערב בתיאטרון תמונע (לא צילמתי מספיק),

                      אודי שרבני מנסה לצלם מספיק

על הבמה: אבי מלר, ג'רמי גברון (בן דוד של), אבי שילון ונו, שכחתי איך קוראים לגרמני הזה, מספר שש

ובחרתי שניים למזכרת – (רק) מתוך השירים שנוגנו ברקע במהלך הערב – אחד לאנגלים, אחד לגרמנים.

                          Binder & Krieglstein – Alles verloren

           Morrissey – Why dont you find out for yourself

זהו. את זו, הנבחרת, כבר צילם מישהו מהמגזין "שם המשחק":

ויש המודים במיילים של אחרי הטורניר: ריקנות.

Reply

Forward

                           (Lord, Keep my memory Green (Charles Dickens

נ.ב.

האירוע הספורטיבי המשמעותי הבא, יתקיים בתחילת ינואר – סוף שבוע של כדורסל. מגן ימני יחזור (ישוב) להיות סנטר, כמו שאלוהים התכוון. ואני אביא מצלמה. אני חייב לצלם מספיק. חייב.

11 מחשבות על “מה? (איך ניצחנו את אנגליה וגרמניה וכמעט זכינו בגביע העולמי)

  1. זה מכניס אותו למצב רוח חייתי
    ואם אתה לא רוצה שאקרא לך אבני, אנא תקן את שם משפחתי
    זה לא שליו
    מאיפה הבאת את היוד הזאת?

    אומר זאת כך –
    היוד הזה היא כמו רגל קטנה שמכשילה שחקן גרמני ברחבה
    ומהבין יבין
    והמבין מבין

    מתחת לחגורה זה היה, מודה באשמה

  2. עמיחי – תוקן. מתנצל. האיום הזה של אבני מאוד מוצלח.
    ואודי, אם אתה רוצה את ה-י' של עמיחי שלו – היא שלך.

    שירה לירית באמת מכניסה למצב רוח חייתי.

  3. הישג מרשים. כה לחי!
    אם כי, בכנות, אני ממתין בעיקר לטורניר הפילוסופים, לראות איך אסא כשר מתרץ עבירה אמיר־שלחית על פרידריך ניטשה או פרנץ בקנבאואר.

  4. קונסטנטין פרץ לרחבה ולא הסכמתי שיעבור ככה סתם. הושטתי רגל. נפל על הדשא. שריקה. פנדל.

    וה-י'? החלון היה פתוח ונשבה רוח מערבית, כנראה שהיא התעופפה פנימה.

  5. תודה. באמת מרשים. ואתה יודע שפילוסופים לא יביאו גביע, נכון?

    הכמעט זכינו בגביע העולמי לקוח, נדמה לי, מספרי "אהלן וסהלן" של דודו גבע

    שבתורו, הושפע עמוקות מסדרת הכדורגלנים הצעירים ("בעט אלון בעט") של שרגא גפני.

  6. … כך שתוכל להבין כמה חשובים לי נצחונות.

    את סיפורי אהלן וסהלן יצא לי לקרוא רק פעם אחת; זה היה בחטיבת הביניים, ולפני שדודו נפטר והזניק את מחירי ספריו בריבוא אחוזים בערך. בעיקר זכורה לי התיאור הנאמן־למציאות של ההגנה הישראלית, ואיך הרחקת שחקן אחד אפשרה לגויים ימ"ש לכבוש שער דרך הפרצה שנוצרה בחומה.

  7. טוב נו. רק תזכור שסנטר ספרותי לא מצטלם ליד אנשים שגובהם מעל מטר שמונים.

כתיבת תגובה

