מה? (דינמיקת נשיאת חפץ כבד)

דינמיקת נשיאת חפץ כבד על ידי אבא שלי ואני, לא משתנה עם השנים. ועוד:
דינמיקת נשיאת חפץ כבד וכו', בייחוד ספה, ועוד במורד מדרגות, צריכה להיות ענף נפרד בפסיכולוגיה.
בשנים האחרונות השתפרתי בעניין הזה (של הנשיאה) – אני בא כשקוראים לי ואני מרים יותר מכולם – לא אכפת לי מה, ולא משנה אם זה בכלל לא שלי.
צריך להאמין לי גם בעניין הזה – אין תמונות. בעצם אחת, כי אבא שלי די פוטוגני. אמא שלי, דרך אגב, מאמינה שכל פלאש גונב קצת מנשמתה. והיא צודקת.
דינמיקת נשיאת חפץ כבד וכו' לא משתנה עם השנים. אותם תפקידים, אדם מול אדם מול ספה, אותו ססססאממ… (לא שלי!) כשעץ נשרט או כשדלת מסרבת להיפתח.
בדרך למעלה (משהו קר לשתות?) אני חושב על הספה שכתב דאגלס אדמס ב"סוכנות הבילוש של דירק ג'נטלי", הספה התקועה במעלה המדרגות של ריצ'רד מק'דף. הספה שעבורה תוּכנת אלגוריתם שיבחן מתמטית כיצד הכי נכון לחלץ אותה משם, אלגוריתם שהוכיח כי קודם הייתה הספה, ורק אז נבנה סביבה גרם המדרגות.

אז הייתי בטוח שדינמיקת נשיאת חפץ כבד על ידי אבא שלי ואני, לא משתנה עם השנים. ורק כשהגעתי לקומה הרביעית, בלי מעלית, שמתי לב שהוא רק בשנייה, קצת מתנשף.

4 מחשבות על “מה? (דינמיקת נשיאת חפץ כבד)

  1. I gave up on a 36 inch tube tv after seeing my dad and my boyfriend move it for the upteenth time. I still remember how each time I was the most anxious, never believing the tv (or my dad's back) will make it up one more step. The only thing that changed over the years is which boyfriend was helping my dad.

    The best thing about my new 42" flat screen is the peace of mind I'll have when it's time to move again.

כתיבת תגובה

