מי? (רוצה להיכנס איתי שותף בשיר)

לפני זמן התחיל לי שיר,
כי כמו שריפות בפתגם הישן הזה של קק"ל, כך גם רוב השירים – הם אינם קורים, הם נגרמים.

אז לקחתי את המשפטים האלה שעוקפים מערכות בחירות מימין (א-פוליטי לאללה),
והחלפתי לאום ב-לב. וזה מה שיצא:

לִבִּי מֵבִין רַק כֹּחַ,
לִבִּי יִזְרֹק אֶת כֻּלָּנוּ לַיָּם,
אַל תִּתְּנוּ לְלִבִּי רוֹבִים.

כאן עצרתי, רגע אחד לפני "לְלִבִּי עֶשְׂרִים וּשְׁתַּיִם מְדִינוֹת" הגלובלי, או "לִבִּי טוֹב הוּא לִבִּי מֵת" הבלתי נסבל.
מזל.

עכשיו צריך עוד שני בתים, לחן, ואולי עלמה זהר או עמיר לב או דואט.
ואיך שנתחלק, במה שייכנס – אתם יודעים מה? אתם תגידו.

4 מחשבות על “מי? (רוצה להיכנס איתי שותף בשיר)

  1. סיפורי האהבה שלי
    הם בני מזל טלה:
    אני בבוקר אפרילי
    ברגש מתמלא.
    לבי מוצא לו מקבילה
    לכבוש באמירות
    על פרח ועל שוקולד
    ופת לאור נרות.

    אבל בחורפים מרים
    פתאום שינוי ניכר:
    כאשר קר בבקרים
    גם בלבי קר.

    לבי מבין רק כוח
    אל תתנו ללבי רובים
    ואל תהינו שכוח:
    הים אותו ים, ולבי אותו לבי.

    כל שנה זה נראה
    כאילו זה לעד,
    אך כששעון מורה תשרי
    אני חותך מיד.
    לבי צונן במרחשוון,
    קפוא כבר בכסלו.
    אני מכיר אותו מזמן
    ואת מנטליות הלב.

    כי עם החורף שוב חוזרים
    לאותו פזמון מוכר:
    כאשר קר בבקרים
    אז גם בלבי קר.

    לבי מבין רק כוח
    אל תתנו ללבי רובים
    ואל תהינו שכוח:
    הים אותו ים, ולבי אותו לבי.

    (ולי זכור איך כשנטשתי את אחת, שני
    אמרה שזה מרגיש כמו פיגוע חבלני
    הטיחה שיצרתי לה מקסם־תעתועים.
    אז הבנתי: אין לבי – אין פיגועים!)

    לפיכך!
    את האביב הבא אחרים
    בסבר מנוכר.
    גם כשיהיה חם בבקרים
    בלבי יהיה קר.

    כי לבי מבין רק כוח
    לא אתן ללבי רובים
    יש לי משפט לצעקו: אך
    מוות ללבי!

  2. רב־משמעות כשזה מגיע ממך, כמו שמנסחים בגויית.

    (אני מחבב את "מנטליות הלב", אם כי, ואולי סתם כי, עדיין לא החלטתי מה בדיוק הפירוש של המלים האלה.)

כתיבת תגובה

