מה? (ארבע התנצלויות והזמנה אחת)

כשיש תווי קנייה או תלושים – לא שואלים שאלות.
אתמול הלכתי לספא הקרוב למקום מגוריי כדי לקבל שיאצו.
שיאצו מקבלים, לא לוקחים.
קצת לאחר הלחיצה בכף רגל ימין, יחד עם הגיהוץ החם של השריר הארבע ראשי, אמרתי ליעל שעיסוי תמיד מחזיר לי את האמון בבני אדם. ובאותה נשימה, לא שכחתי שלכל שיאצו יש מוצאי שיאצו.
ככה זה כשיש תווי קנייה או תלושים – פולטים שטויות.

אני מצטער שלא כתבתי לאחרונה, זה חסר לי.
ואני מרגיש שהאתר רָזָה, וגם על זה אני מצטער.

ובינתיים, אתם מוזמנים לפגוש אותי בשבוע הספר:
בראשון ביוני, 21:30 בירושלים.

ברביעי ביוני, 21:00 בתל אביב.

כתיבת תגובה

