מה? (פגישה עם חייזר)

ביום שישי ראיתי חייזר –
בצומת כדורי, על יד בניין 51, על גבול רמת השרון.
אתם הראשונים שיודעים.
הוא נהג במכונית מסחרית של חברת גינון,
ושמע בקול רם משהו של אייל גולן, מהתקופה הפוסט-אילנית לוי שלו.
החייזר הביט בי בעיניים ריקות, אחרות, ואז,
לתדהמתי –
אחז בשקית צ'יטוס פתוחה והערה את תוכנה אל קרבו.
זו הדרך היחידה לתאר. אין חלופית.
אני פניתי שמאלה, צורת החיים הזרה המשיכה ישר,
בלי לדרוש ממני "קח אותי למנהיג שלך!".
אולי גם הוא שמע את הסוד האנושי הנורא:
זה פשוט לא כמו בסרטים.

9 מחשבות על “מה? (פגישה עם חייזר)

  1. דייויד לינץ' חייזר.

    שמעת על הבניין ההוא ליד אוניברסיטת בר אילן שתפסו בו סמים וג'יפ לבן?

    אם יוצא לך, תיכנס

    לינץ' היה יכול לעשות שם פתיחה טובה לסרט

    זה מה שחשבתי, כשחיפשתי שם בית ומצאתי גאולה
    (או חמור לבן)

  2. נופלת מגרייס – אני לא אתפלא אם לינץ' עשה תואר בבר אילן.
    דפנה – מצטער, ויסלח לי ג'ואנג-דזה, אבל אני לא בטוח שזו השאלה.

כתיבת תגובה

