מה? (הבלון הורוד-סגול)

קודם כל זה לא בבית שלי. אין נישות ואין מיני בר אלכוהול. יש יין אדום. וקמפרי, לפעמים, בעונה של האשכוליות. בירה אני לא שותה מיום שבו עמדתי על דעתי והבנתי שלחץ חברתי יכול להרוג אותך, אבל להבדיל – בדידות מותירה אותך בדרך כלל בחיים.

והתמונה צולמה די מזמן (מה אתם אומרים על מזג האויר, אה?) אך מתאימה מאוד כי הבלון הורוד-סגול הזה, צפלין-בזוקה שכמותו, תמיד נראה בהישג יד ותמיד מרחף קצת מעל, מלא באוויר.

10 מחשבות על “מה? (הבלון הורוד-סגול)

  1. אני מסתכלת על האחיין שלי בן שלושים הימים
    והוא ישן על הגב וכולו חשוף
    אולי כי ככה זה אחרי תשעה חודשים של תנוחת עובר
    ואולי זה מחוסר ידיעת הפחד

    היום בגיל שלושים אנחנו ישנים שוב מקופלים כמו עוברים שכבר עברו דבר או שניים

    תראה את הראש שלה נזרק לעבר מה שמעניין
    ותראה את המבט (שלך?). העיניים שם. הצוואר נשמר לעצמו.

    וכפות הידיים.
    ציפור חופש, ציפור הברזל

    צילום מעניין כמו שרק צילום שלא התכוון להיות מעניין יכול להיות

  2. הוא או או. תתי הגוונים ובני הצבעים הם עניין לגילים שבהם בלון הוא כבר לא פלא. נדמה לי.

  3. אתה קצת פסיכי עם ספירת זמן.

    רציתי לומר כבר מקודם שהבלון זז.
    לא אכפת לי טכנולוגיה או דמיון.
    אולי זה האור עליו ואולי הצל מאחוריו
    אבל הוא חי מאוד.
    (כראוי למשהו בעל אורך חיים קצר כל כך. בלונים ופרפרים. לא רק בבלוגים של פקצות)

    הבלון הזה זז בתמונה הספציפית הזאת.

  4. (:
    כן, הוא זז. זה נותן את האשלייה שמתקדמים לאנשהו.

    אני חושב שבבלוגים של פקצות, הצבע אחר לחלוטין (ורוד-פקצה?)

  5. אתה מוזמן להמשיך לשחק עם הבלונים המוקה או האפרסק או החמרה או האפור עכבר שלך.

כתיבת תגובה

