מי? (אתה, דיוויד הורביץ)

אני לא מכיר את דיוויד הורביץ.
בתמונה היחידה שיש לי שלו (וגם אותה מצאתי בלי עזרתו), הוא עומד מול הבורסה לניירות ערך בוול סטריט, ניו יורק ומחזיק שלט עליו כתוב באנגלית: "משועמם".
צודק, דיוויד הורביץ.

בפוסט הזה דיוויד הורביץ יעשה את רוב העבודה.
הוא יקבל קרדיט, לא יותר.
אבל ממה שלמדתי עליו, זה יהיה די והותר. הוא לא יבקש דבר אחר.
הוא כותב שאם תתנו לו אלף שש מאות עשרים וששה דולר, הוא יטוס לאי אוקינאווי קטן בשם "אירימוטה" וישלח לכם במעטפה מיני קונכיות זעירות. ("אל תדאגו", הוא מוסיף, "הייתי שם בעבר – אני יודע לאן ללכת").

יש לו עוד הצעות עסקיות, תחת תיקייה בשם "If".
הזולה תעלה לכם דולר (דיוויד הורביץ ישב לרגע בשקט ויחשוב עליכם. הוא ישלח לכם מייל לפני שיתחיל, ומייל לאחר שהדקה תחלוף). 
היקרה – ארבעת אלפים ארבע מאות ארבעים וארבעה (דיוויד הורביץ יטוס לאי סנט. הלנה, יצלם תמונה של השמיים, וישלח לכם. זה הכול).

4 מחשבות על “מי? (אתה, דיוויד הורביץ)

  1. תמורת 9999 דולר הורביץ מוכן ללכת למגלה עתידות, לשאול אותו לאיזה מקום בעולם אסור לו להגיע , ולטוס לשם.
    תענוג.

  2. עכשיו אני תוהה מה הורביץ היה עושה במקומי – מתקן את ה-4444 בפוסט ל-9999 או משאיר?
    אני חושב שהוא היה משאיר.
    אני משאיר.

  3. א. אני בטוח שהוא קיבל הרבה פניות, ואולי גם כסף.
    ב. מכל התגובות שהוא יקבל הוא יכול לכתוב ספר מרתק. הוא יהיה פחות משועמם וגם יעשה כסף.
    ג. אהבתי את הראש הזה.

כתיבת תגובה

