מה? (פולימורפיזם)

במוסכים אני "בחור", כנראה בגלל הסוברו.
בפיצוציות אני "גבר", כנראה בגלל השטרות.
בבנקאות הפרטית אני "אדוני", אבל כנראה שאני לא היחיד.
בכדורסל אני "אושייה", אולי בגלל הריבאונד.
עם הארנק אני "לקוח", ובלב אני תמיד צודק.
לא אומר כלום על "יואב" ועל "אבא", מי שצריך יודע.
בצבא הייתי "אחי", עם אחי אני צריך לדבר יותר.

5 מחשבות על “מה? (פולימורפיזם)

  1. זו מסקנתנו לגבי כדורסל חובבים. החובב הממוצע נשאר על עומדו לחצי שנייה לראות אם הכדור נכנס, ואילו האושיות מתחילים מייד עם הזריקה לנוע בנחישות לכיוון הסל.

  2. איציק וגבי (וגבי זה שם משפחה או שאתם שניים?) – בכל אופן צדקת/ם. ולפעמים אני מוצא את עצמי נע בנחישות לעבר הסל עוד לפני הזריקה. כן פיק אנד רול, לא פיק אנד רול – אני נע. בנחישות.

    יריב מ – תודה (-:

כתיבת תגובה

