מה? (התראה/עה בנוגע לאחרים)

הגיבור של הרומן הבא שלי נוהג, בין השאר, לעשות על עצמו גוגל. אבל זה לא פוסט עליו, כי הוא בעריכה. גם אני. לא בעריכה – אלא נוהג לעשות על עצמי גוגל. מודה.
אני תוהה מה המקבילה לפעולה הזו בעולם העתיק. אולי להביט בעצמך משתקף באיזה אגם. בטח לא למצוא את הגביע הקדוש – למצוא את הגביע הקדוש שקול לראיון אצל יאיר לפיד או משהו כזה.
בכל אופן, יש את ה-גוגל Alerts שמביאים את האגם אליי. שולחים אותו במייל.
זה לא כזה סיפור גדול, אני לא מתלהב מהטכנולוגיה – הישנה, יחסית, רק מזה שמדי פעם מגיע אליי יואב אבני לא שייך. אחר. זר.

 

אני לא יכול לדמיין דגש רחוק ממני יותר מדגש על גבייה (אולי ליטיגציה). וניסיון בתולי יותר מזה שיש לי (אין לי) בתפקיד רשם בית משפט שלום.

יכול להיות שלייבניץ, המוזר הזה, צדק עם התיאודיציה שלו?

ה"תיאודיציה" מנסה להצדיק את חוסר השלמות-לכאורה של העולם, כשהיא טוענת כי העולם הוא האופטימלי מבין כל העולמות האפשריים. העולם חייב להיות העולם המושלם ביותר, מכיוון שהוא נוצר על ידי האל המושלם.

                                                                                (זה לא אני זו ויקי)

נעזוב לרגע את האל (המושלם, עאלק), ונתהה – אולי זה באמת הטוב בכל העולמות האפשריים? אולי האלגוריתם המופלא/מופרע של גוגל החליט להזכיר לנו גם מה היה עלול להיות אילו?
 
 
 
 
 

7 מחשבות על “מה? (התראה/עה בנוגע לאחרים)

  1. שם מלא, פלוס מרכאות כנדרש, חזרו לי ארבע תוצאות, וחשבתי איך אפשר לקבל תמונה די מקיפה של חיי על סמך התוצאות האלה

    האמת, שעד לא מכבר הייתי ב
    stealth
    מוחלט, אבל בזמן האחרון פחות

  2. בדיוק ההפך, בכל מה שקשור לויזביליות אינטרנטית?

    בתודה מראש

    (נורא חסרי מעוף ה-JHCLים בזמן האחרון)

כתיבת תגובה

