מה? (זה על ריצה, אבל לא בדיוק)

פרמישן טו ספיק פרנקלי.
חזרתי לרוץ.
כשאני רץ, ה-MP3 משמיע מוזיקה שחורה או וואנאבי שחורה, ולמרות שעוד עשרים שנה כל הקליפים האלה עם נענועי התחתים יראו מאוד מגוחכים, השירים פשוט מתפקדים כמו המסועים האוטומטיים בשדות התעופה – גם כשאתה עומד אתה מרגיש שאתה נע: ג'יי-לו, טו-פאק, ג'יי-זי, דה-גיים, נאז, נלי פורטדו, פי. די. די. גוון סטפני.
קראו לי שטחי, הווליום כל כך גבוה כך שאין סיכוי שאשמע – לפחות אני רץ.
הירקון נהדר. כאילו שכמה ישראלים הצליחו לפרק חלקים מהתמזה ולהבריח במזוודות בתוך קופסאות טאפרוור אטומות למים. הירקון מלא עד גדותיו בציטוטים מהרוח בערבי הנחל. ואם לא משם אז מהטלוויזיה הלימודית: "על שפת הנחל, גרים ביחד, אוגר ועכברוש. צפרדע ירוקת הראש, וצב."
אני לועס מסטיק חמוץ מאוד ולפעמים, כשנחה עליי הרוח – והיא נחה (הרי אני הוא זה שעושה את כל העבודה הקשה) – יד ימין לא יכולה שלא ללוות את הריצה במין תנועות גנגסטא קטנות.
ואני מצטער שאי אפשר להמשיך כך לנצח – פשוט לרוץ, שיהיה במעגלים, שיהיה בדלתונים, לא אכפת לי (כל הנחלים זורמים אל הים. אי אפשר לחצות את הירקון פעמיים. אי אפשר לחצות את הירקון אפילו פעם אחת). פשוט לרוץ, כמו איזה פורסט-גאמפ, אבל עם ה-IQ.
אפילו את המילים אני אוהב. מילים פשוטות, לא ה-"At first I thought it was just restlessness" המצמרר של ברוס, אלא
"My mama didn't raise no fool" המנחם של טו-פאק.

 

13 מחשבות על “מה? (זה על ריצה, אבל לא בדיוק)

  1. שאני בדיוק רוכבת מולך על אפניים עם בדיוק אותה המוזיקה באזניים

    ותראה מה זה, אפילו קיבלתי קייט, לכבוד התגלית המרעישה (היהי)

  2. מפורט?
    אני תקועה עם Don't speak וtwist and shout וגם כל מיני אבבא ובי ג'יז ישנים. צריכה עדכון דחוף אבל לא מכירה את כל אלה עם המקפים. מה כדאי?

  3. שירילי -(: אז עכשיו את יודעת איך אני נשמע.
    רוני – אבבא וה-ביג'יז? פלא שאת לא רצה לאחור. אין עליי את הרשימה המדוייקת, אבל כל האומנים שהזכרתי יעשו את העבודה. אפשר גם להיכנס ל-MTV לשמוע קצת ולעשות Note to yourself במקומות המתאימים עד שתגיעי ל-Emule.

  4. בכל אופן, המשפט שהזכרתי לקוח משיר שנקרא Changes של ראפר ירוי בראשו שנקרא 2Pac. זה חידוש לביצוע של ברוס הורנסבי לאותו שיר.
    אפשר להתחיל ממנו. יש בו אפילו מחאה סבירה – אין נשיא שחור, אין שלום במזרח התיכון וכולם מקנאים בטו-פאק בגלל הטלפון הסלולרי שלו. היו זמנים.

  5. זה מכניס אותי לקצב בהתחלה – קצת כמו הקטעים של אליס די.ג'יי.
    לפני הספרינטים אני יורק אותו יפה לפח. אבל אני לוקח לתשומת ליבי.

  6. ממש אשת אשכולות.🙂

    (ופור פיוצ'ר רפרנס, הכוכבים האלה מסביב לאתה, זה לא קוקיות, זו הרמת גבות משתאה)

    (לא לעוד הרבה זמן, אם ככה)

    (ואני קונה מים מינרלים בבאבא לפני תחילת הדווארה)

  7. אני יודע שכוכבים הם הרמת גבות משתאה – למדתי ב-בלוגאולפן!
    וחוץ מזה – הרי זה מה שהיקום מנסה לומר בכל פעם שכוכב נופל, לא?

  8. רוץ אחי רוץ. הישמר משקנאי המק-מק. נחמד לכם הקומונה הירקונית הקטנה שלכם. ויפה שאתם חותכים אחד את השני בריצה/אופניים/ריצה לאחור (אגב – יתכן ואתם רצים באותו כיוון ובאותה מהירות ולכן לא נפגשים לעולם).
    יואב, מה עם הקאיאק? או שהבעיה שה-MP3 לא WATERPROOF?
    העיקר שאין לכם בועז מעודה ב-MP3.
    אוי-יוי-יוי

כתיבת תגובה

