מה? (שני שירים, אבל בעיקר מילים)

הראשון: "מכונת השירים הגדולה" של חמי רודנר. שנים לא אהבתי אותו בגלל "בן אדם לשתות איתו, להעביר איתו את הלילה" – אני שונא אלכוהול ומי רוצה בכלל "להעביר לילה?" היש קיבוצניקי מזה?
ואז באה מכונת השירים הגדולה, ובה: "ואז נסגוד GOD-GOD-GOD-GOD."
יפה.

השני: "My Humps" של ה-Black eyed peas.
כן, אני יודע שזה מאוד לא 88FM מצידי להזכיר כזה שיר, אבל יש שם משהו –
אחרי שהסתיימו הקושיות מסוג "What you gon' do wit all that…" וגו'
מגיע פלירטוט ארוך עם המילים: "So real".
כשמחפשים את מילות השיר, לרוב זה מופיע כך:
"So real x17", אבל יש אתרים שמפרטים ואז זה נראה כך:
So reeeal…so reeeal…so reeeal…so reeeal…
so real…so real…so real…so real….
So reeeal….So reeeal….so reeeal…so reeeal…
So real…so real…so real…so real…
So reeeal…
ואחרי שבע עשרה חזרות, "So real" הופך ל- "Surreal" – אין לי מושג אם זה במודע – אבל מה אכפת לי? האמיתי הופך לסוריאליסטי, כמו שצריך.
יפה.

וכהומאז' לג'ראלד דארל ול-"משפחתי וחיות אחרות" הנפלא שלו (המתרחש בקורפו), אנחנו נוסעים בשבת לשבוע משפחתי בכרתים. פעם ראשונה ביוון. עד היום זה תמיד נראה לי קרוב מדי, אבל ילדים מתמחים בשינוי קנה מידה.
כמו כל דבר שאני מארגן, זה יוצא מסובך (שתי טיסות לכל צד) ויקר (לא מגלה). הטיולים המשפחתיים הקודמים הסתכמו בשני דורות. הפעם – בשלושה.
יפה:

כתיבת תגובה

