מקום? (על קיר בניין משרדים, רחוק ממקום מגוריי)

לפעמים נדמה לי שאפשר להבין את כל היופי – ממש את כולו – אם רק מסתכלים לכיוון הנכון, בעיתוי הנכון, עם רדיוס נכון באישון: מפגש של ים, חול וילדה בת שנה וחצי, או עלה ורוח או הדרך בה בנייני עזריאלי משחקים עם האיילון. (אה, וזוכרים את שקית הניילון המעופפת מאמריקן ביוטי?)

אבל לפעמים, באותה מידה בדיוק, אותה מידה אבל הפוך, אפשר לתפוס את כל הצער והפספוס. לא צריך רצח עם, או סרט טבע על אחרון הנשרים וגם לא מפגש עם סוכן ביטוח. לפעמים מספיקה בחירה בין מדרגות למעלית.

אז יכול  להיות שאני מגזים. בסדר, בטוח שאני מגזים, אבל היתה לי תחושה שהנה, על מדרגות העאלק-שיש, הצלחתי ללכוד את מוגבלויותיה של האנושות במחי כמה מגות/פיקסלים:

 

1. איסור כדרך חיים: לא יעזור כלום, אף פעם לא נוכל הכל.

2. איום בענישה: אלימות במסווה של סדר חברתי.

3. ריבוי !!: אלימות במסווה של סימני פיסוק.

4. כיעור: תכלת על עאלק-שיש מצולק?

5. כיליון: הנייר קרוע ומקומט.
 

 

7 מחשבות על “מקום? (על קיר בניין משרדים, רחוק ממקום מגוריי)

  1. זו כפפה מתחת לחגורה. אני לא בטוח שיש ניסוח חלופי. אבל בכל זאת, מה דעתך על:

    שימו לב
    אתם יכולים לעשות מה שתרצו,
    רק בלי מכות, טוב?

  2. אני חושבת שזה שהנייר קרוע ומקומט, יש בזה יופי וחן.
    כמובן שזה לא נעשה בכוונה.
    זו בליה.
    וזה יפה בעיני.
    אוהבת את הניסוח החלופי🙂

  3. חוסר יצירתיות (שלא לומר "אלגנטיות דפולטיבית") – גופן "אריאל".
    תקיפות מנופחת מחשיבות עצמית – הכותרת בציווי, בהדגשה ועם קו תחתי, וכאמור, שני סימני קריאה.
    ויש העניין ההוא, שמקיום הדף הזה אפשר להסיק שיש מי שמעשן שם בשירותים.

כתיבת תגובה

