מה? (סיפור אמיתי שקרה הבוקר לחבר טוב מאוד שלי)

אני עושה לעצמי קפה. אופס. חבר טוב מאוד שלי עושה לעצמו קפה.
מגיעה בחורה כלשהי.
"הי."
"הי."
עושה לעצמה קפה. מכניסה את החלב למקרר.
חבר טוב מאוד שלי: "את יכולה להשאיר את החלב." (לא מבקש, לא שואל, פשוט מציין עובדה).
בחורה כלשהי (נבוכה מעט ומשאירה את החלב): "אתה יודע, אם יש משהו שאני חושבת שאסור לעשות זה לשתות קפה בכוס חד פעמית."
חבר טוב מאוד שלי: "אני לא אוהב איך שרוחצים את הכוסות כאן, וחוץ מזה – חשוב לשים קו בין העבודה לבית." (אומר, ומיד מצטער שאמר).
בחורה כלשהי: "אני חושבת שבאיזשהו מקום, העבודה היא סוג של בית."
חבר טוב מאוד שלי (ידע שזה מה שיקרה. קצת נאנח. בעיקר נאנח, וחושב: הלוואי שלפעמים היה אפשר לתת לינק לפוסט הכי נצפה של חבר טוב מאוד שלך במקום לדבר): "לינק."

8 מחשבות על “מה? (סיפור אמיתי שקרה הבוקר לחבר טוב מאוד שלי)

  1. בשבוע הראשון שלי בעבודה הנוכחית הבאתי מהבית ספל ותחתית. כבר חמש שנים שהם איתי כאן.

    גם אני לא אוהב ששוטפים לי. אז אני שוטף לעצמי.

    וככה אני גם מביא את הבית לעבודה ומזכיר לעצמי מה נמצא איפה.

  2. אני מכירה את הפוסט ההוא שלך עוד לפני שהכרתי את הבלוג וסוגדת לו כמובן. ולמרות הלפטופ והסלולרי אני עדיין משתדלת לעשות הפרדה ברורה. אבל כוס מהבית כן הבאתי ואני שוטפת בעצמי ולא משאירה למנקה מהסיבה שציינת. אבל זה בעיקר מסיבות של איכות הסביבה, התרומה הקטנה שלי.

  3. בימים האלה אני לא מוצאת את עצמי
    לא בבית ולא בעבודה
    שניהם לוחצים עכשיו כמו נעליים חדשות
    בעבודה
    הכוס שלי לבנה בחוץ ושחורה בפנים
    עם ציור קטן של חתול
    שמים במדיח להרתחה
    בבית
    הכוס שלי לבנה עם כתמים שחורים של פרה
    לא שתיתי בה כבר שבועות
    כי כל בוקר אנחנו בארומה
    וכל ערב במחשבות

  4. מהשיעור הראשון בסוציולוגיה, על השוטר שבא הביתה ומחלק פקודות לאשתו. אני בעד כוסות חד פעמיות בעבודה, עם כל הכבוד לאיכות הסביבה.

  5. לא הנוכחי, זה שבלינק🙂
    נהדר ממש.
    העברתי לחברה שעדין משוכנעת שהעבודה היא הבית שלה.
    אני הבנתי את זה כבר מזמן.
    ועדיין ,לפעמים, מתבלבלת.

  6. כשתפסיק להיות יעיל.
    אני מצאתי בנתיים את הפתרון: ללכת על דוקטורט🙂. מה יהיה אח"כ, אלוהים גדול…

כתיבת תגובה

