מה? (ויזה דולורוזה)

לי יש, אבל למייקי, שנולדה לפני שנה ושלושה חודשים עדיין אין ויזה לארצות הברית.
מייגע להוציא אחת. לאמריקאים לא אכפת, כנראה שהויזות האלה החוצצות בין אזרחי העולם לבינה, עושות את ארצות הברית ל-דה-לנד-אוף-דה-פרי, גם אם לא ממש דה-לנד-אוף-דה-ברייב.
אז במסגרת ההכנות, בלב אוקיינוס אטלנטי של הסברים, ואיסורים, ואיומים מוסווים, יש את התמונה הזו – המפרטת בחביבות אופיינית איך להצטלם:

 

משהו בה אסוֹצִיֵיץ אותי לתמונה אחרת – האדם הוויטרובי של דה-ווינצ'י:

אני לא בטוח שהדמיון קופץ, אולי זה רק אני, לא יודע – אבל האליפסה/עיגול הזו סביב-סביב, רואים?

דרך ארוכה עשינו מאז הרנסנס.

2 מחשבות על “מה? (ויזה דולורוזה)

  1. ואף יותר מכך;
    שתיהן מצביעות על פרופורציות נאותות.

    ראית מה זה? נהיה לי בקסד.
    שניה! לשניה הלכתי!

כתיבת תגובה

