מי? (בעצם מו. צלצול בפעמון התלוי על צווארה של פרה קדושה)

אחד, אבו-מוג'אהד, טוען שיש הצעה חדשה.
ההתמקחות המזרח תיכונית על גורלו של גלעד שליט נמשכת – עוד אסיר, פחות אסיר, והזמן עובר.
להיכלא בעזה כחייל של חוסר מזל, על לא עוול אמיתי בכפו, והזמן זולג ונעלם, והרצון החופשי מוקפא (במקרה הטוב) – איזה ייאוש.

אני מקווה שהנוסחה (משהו X מספר אסירים פלשתינאים X מאמץ אמיתי של אולמרט / נאומי סרק = גלעד שליט) לשחרורו תמצא.
אני מקווה שיגיע יום אחד הביתה ויתקלח במים חמים. שיאכל כמו בן אדם חופשי (רציתי לכתוב שניצל של אמא אבל אני לא יודע אם הוא צמחוני). 
אני מקווה שיתכסה בשמיכה רכה באופן בלתי ייאמן למה שהורגל בחודשים הארוכים האחרונים וישאיר אור דולק במסדרון אם ירצה (נראה לי שישאיר).
אני מקווה שלא יצא מדוכא מדי מהשיחה הראשונה עם אילנה דיין או יאיר לפיד (נראה לי שעם יאיר לפיד).

ובינתיים, אני מקווה שהזמן לא יעשה את מה שעשה לרון ארד:
שלא ייכתב עליו שיר.
שלא ישוטח לכדי סטיקר.

"רון ארד – לחופש נולד". זוכרים?
הסטיקר הזה מציק לי כבר שנים, ומה שאני רוצה להגיד – בזהירות, ובלי לפגוע באיש – זה: רון ארד/לחופש נולד?
זהו, שלא.
בין אם מאמינים בגורל, באל, בקארמה, בכולם או באף אחד – זו פשוט עובדה. זה עצוב, אבל רון ארד הוא אחד האנשים האחרונים שלחופש נולד, והסטיקר הזה, לעניות דעתי לפחות, מעליב ומעל לכל – מקהה את המאמץ.

אם כבר סטיקר, אז לא בחרוזים, ובלי פזמון:
"רבאק! תוציאו אותי מפה!"
או:
"למה בדיוק אתם מחכים? תוציאו אותי מפה!"
או:
"תגידו, אתם נורמלים? יש לכם זמן, אה? תוציאו אותי מפה!"

 

6 מחשבות על “מי? (בעצם מו. צלצול בפעמון התלוי על צווארה של פרה קדושה)

  1. וגם שליט – לא בדיוק שולט בגורלו.
    מתפלל לשלומו ומזכיר גם את אהוד גולדווסר ואלדד רגב.

  2. שלום יואב
    הוספתי את הרשימה החשובה הזו לפורום סהרורי בתפוז – "החיילים החטופים", שבו המשתתפים דנים ב"עבודות יד מחומרים ממוחזרים למען החטופים", ובטיולים בטבע "למען החטופים".
    אולי המאמר שלך יעזור ולו במעט לנער אותם…

  3. אני לא מאשימה איש, אלא מורטת את שערות ראשי לנוכח התמימות. הרי אתה היית זה שכתב שסטיקרים מטופשים מקהים את המאמץ. הרי כך גם "מלאכת יד וצעדות יוקנעם" למינהן. הן נותנות הרבה אשליה לעושיהן שתרמו לנושא, ובעצם גורמות לשקט תעשייתי מוחלט אצל אלה שהולכים להפוך את אהוד, אלדד וגלעד לרון ארד 2, 3, 4.

כתיבת תגובה

