מה? (שירות לציבור)

באיזהשהו יום אבא שלך מקבל טלפון ואומר בשקט: "אבא מת." הוא מתכוון לסבא שלך.
עשור אחר כך, אתה שם לב שכל השחקנים של מכבי תל אביב הפכו צעירים ממך משמעותית (ניקולה וויציץ רק בן 29!).
מכאן הדרך קצרה-האנשים ששרים וכותבים עבורך כבר מבוגרים מאוד (ברוס ספרינגסטין עוד מעט בן 60, טום רובינס כבר בן 71!).

ואז פתאום גם ההורים של החברים הטובים שלך מתחילים ללכת.
הלוויה היום בצהריים.

שירות לציבור: קארפה דיאם צריכה להיות הדת היחידה.

6 מחשבות על “מה? (שירות לציבור)

  1. צר לי לשמוע.
    אני מתקשה להאמין בקשר לטום רובינס..ועדין מחכה לפוסט המובטח.
    ובנוגע לשחקנים – גם אתה תופס את עצמך מתייחס לשחקנים כותיקים וקשישים מופלגים, ואז נזכר שוב שהחטיארים הללו צעירים ממך בשנים אחדות?

  2. כן, טום רובינס נולד ב-1936, זה מה שאומרים בוויקי בכל אופן. גם לי קשה להאמין שאפשר לכתוב ככה בגיל כזה, אבל נחיה ונראה (-:
    אתה צודק לחלוטין לגבי הפוסט עליו. היום בהלוויה חשבתי על זה ואמרתי לעצמי שאוי ואבוי לי אם אחכה עד שימות. קראת הכל? איזה ספר הכי אהוב עליך?
    והשחקנים – כן. אני חושב שזה מודגש עוד יותר כשאתה אוהב כדורסל ולא מוצא עניין רב בכדורגל. הכדורסלנים באמת נראים מבוגרים – הם בדרך כלל רציניים כל כך על קו העונשין, עד שאתה שוכח שזו חבורה של ילדים בשיעור התעמלות אינסופי.

  3. לא מבין כיצד כילד יהודי בעל מורשת והסטוריה כל כך מפוארת, אתה מתרפק על גיבורים זוטרים כמו שחקני מכבי וזמרים מזדקנים???
    מי זוכר את ארואסטי????
    כולם יודעים מי זה משה רבינו !!!
    די לרעות בשדות זרים, יש שם גללים לא שלנו !

  4. לבנות זה קורה תמיד עם חיילים, נורא קשה להתרגל להפסיק להסתכל עליהם באוטובוס, ברכבת, סתם ברחוב, ולהבין שהם כבר לא חתיכים ובוגרים, הם ילדים קטנים ומבוהלים בני 18.
    צר לי על סבא שלך, אני עברתי את המשבר הזה אחרי שסבא שלי וגם דוד שלי נפטרו, ואבא שלי פתאום הפך לזקן המשפחה…

  5. סבא שלי נפטר כבר לפני עשר שנים. הטריגר לטקסט היה דווקא אבא של חבר.
    לגבי החיילים, אני אגלה לך סוד – חלקם מכירים בעובדה שהם עדיין ילדים ומבוהלים.

  6. שקטה ובג'ט לג…
    והחיילים – כן, כנראה שבשבילם יש את cover me

    (מהדברים שגורמים לך לחבב את יוטיוב)

כתיבת תגובה

