מתי? (יום רביעי הקרוב, 10.1, אילת)

ביום רביעי הקרוב, העשירי בינואר, 19:00 בספרייה העירונית באילת – ערב עם/על ספרי "שלושה דברים לאי בודד".
אדבר על כתיבה בכלל, על הספר בפרט, ואם יהיה זמן, גם על איך להפסיק לעבוד כמו חמור שכיר ולהצליח בבחינות.
ראו בפוסט זה הזמנה אישית.

8 מחשבות על “מתי? (יום רביעי הקרוב, 10.1, אילת)

  1. גם לא בופה. אי אפשר לדבר על ספרים בפה מלא. אבל בין השאר, תהיה תשובה יחסית טובה לשפעת היאפים (שולחן מטבח. לפטופ/ניירות מהעבודה. יש משהו שחייבים להספיק לסיים השבוע).

  2. כן, אילת!
    אני פשוט משתדל להגיע לכל מקום אליו מזמינים אותי – כזה אני.

    כרגע לא מתוכנן משהו נוסף בזמן הקרוב, אבל – ירושלים, אמרת?
    בשבוע הספר האחרון ביקרתי שם פעמיים או שלוש ונהניתי מאוד.
    אז נראה, בתלות במפלס הכיף שאחוש באילת ובמידת העניין שיביעו במקומות אחרים, קרובים יותר למרכז.

  3. קראתי את הספר ומאד נהניתי.
    אני גר בישוב קטן בשומרון ולצערי יש לנו מנהג להעביר ספרים מאחד לשני אז אני מאמין שיהיה קשה למכור עוד ספרים פה.
    יש לנו ליד הבודקה של השומר סככה שהיא גם הספריה של הישוב.
    האם תוכל לבוא להרצות כאן?

כתיבת תגובה

